۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۰
کد خبر: 82698399
T T
۰ نفر
یك مدیر  باید به مجموعه اداری خود اهتمام ویژه ای داشته باشد

كرج-ایرنا-امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اهمیت كاركنان یك مجموعه اداری در خدمات رسانی به مردم گفت: یك مدیر باید به مجموعه اداری خود از صدر تا پائین ترین افراد توجه لازم داشته باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اكبر ایمانی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار مشكین دشت كه در پژوهشگاه مواد وانرژی برگزارشد، افزود: توجه به توانمندی مجموعه و برخورد مهربانانه با آنان لازمه كار مدیریت یك مجموعه است.
وی ادامه داد: یك مدیر علاوه بر ایجاد نظم در اداره ، از پتانسیل و توانمندی های نیروی ها بجا استفاده كند در عین حال باید بر دلها و قلب ها حكومت كند و آن مجموعه نه بخاطر اینكه رئیس آنها است بلكه با این نگاه انسان دلسوزی است و سازمان را در جهت رسیدن به اهداف كمك كند.
ایمانی با اشاره به اتفاقاتی كه چند روزگذشته برای شهرداری مشكین دشت به وجود آمد ، گفت: افراد هم ظرفیت خاص خود را دارند اگر در فضایی واقع شدند ممكن است آن فضا و شرایط آستانه تحمل پایین بیاورد و مسایلی پیش بیاید كه نباید اتفاق بیفتد.
وی اظهار داشت: متاسفانه برخی رسانه ها آنجایی كه حرف ها می تواند جنجال و توجه بیشتری را جلب كند به آن قسمت نگاه بیشتری دارند.
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به خدمات شهردار سابق مشكین دشت گفت: طی حدود سه سال در شهرداری مشكین دشت ، توانایی و ظرفیت كاری خود را بكار گرفت و توجه خاصی به مسایل فرهنگی و ارتباطی
شهرستان فردیس داشتند.
ایمانی افزود: هیچ كدام از ما نه صفر و نه صد هستیم و هر كدام ی نقاط ضعف و مثبتی داریم ولی بخاطر ضعف ها نباید قدرنشناسی شود بلكه درصدد جبران برآییم.
سرپرست فرمانداری فردیس نیز گفت: شهردار سابق مشكین دشت اقدامات بسیار خوبی طی این مدت انجام دادند اما با توجه به پایین بودن سطح فرهنگی و عمرانی شهر قابل توجه نبوده است.
حمید احدی افزود: این شهر عقب ماندگی های در بخش فرهنگی و عمرانی دارد كه باید تلاش شود تا به سطح مطلوبی دست یابد.
شهردار سابق مشكین دشت نیز به ارائه گزارشی از عملكرد حدود سه سال خود پرداخت و گفت: احداث بوستان،فضای های فرهنگی ،زیباسازی،تامین معابر روشنایی،اجرای آبیاری قطره ای،نصب سطل مكانیزه ،مناسب سازی پیاده روها،احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان از جمله اقدامات صورت گرفته طی این مدت است.
محبوب فروزنده افزود:در شش ماه اول سال جاری 40 هزار متر مربع پروانه ساختمانی صادر شد و همچنین اخذ مجوز برای برای اجرای طرح تفصیلی اقدام شد.
وی اظهار داشت: درجه شهرداری مشكین دشت 6 است و می تواند به درجه 8 ارتقاء پیدا كند.
در پایان از زحمات محبوب فروزنده شهردار سابق مشكین دشت قدردانی و سید علیرضا مساعد به عنوان شهردار جدید مشكین دشت معرفی شد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

سرخط اخبار استان‌ها