۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۳۸
کد خبر: 82697127
T T
۰ نفر
بیمارستان 96تختخوابی رودان درانتظار تكمیل كادر پزشكی

بندرعباس- ایرنا-فرمانداررودان گفت: بیمارستان 96 تختخوابی امام علی (ع) این شهرستان با همت دولت تدبیر و امید، اسفند ماه 94 افتتاح شد ولی با گذشت 19 ماه از افتتاح این بیمارستان ، مردم همچنان در بخش های تخصصی با مشكلاتی نظیر كمبود پزشك مواجه هستند.

به گزارش ایرنا ، احمد محمودی روز یكشنبه در آیین تودیع ومعرفی مدیر شبكه بهداشت و درمان رودان خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان در راستای تامین و تجهیز امكانات پزشكی و درمانی و جذب پزشكان عمومی و متخصص در تنها بیمارستان شهرستان رودان شد.
وی خاطر نشان كرد: بیمارستان امام علی (ع) رودان علاوه بر مردم این شهرستان به بیماران و مراجعه كنندگان از شهرستان های همجوار نیز خدمات درمانی ارائه می كند.
فرماندار رودان، با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، اجرای طرح تحول نظام سلامت را یكی از اقدامات مهم و ارزنده دولت یازدهم در حوزه درمان و سلامت برشمرد.
محمودی افزود: بزرگترین تحول درمانی كشور در دولت یازدهم اجرای طرح تحول نظام سلامت بود كه در نوع خود بی نظیر و مزایای آن برای مردم ملموس و محسوس است.
وی ادامه داد: این طرح یكی از مهمترین اقدامهای دولت بود كه علاوه بر افزایش سطح سلامت عمومی جامعه، موجب دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی و حذف نگرانی مردم درخصوص هزینه های درمانی شد.
محمودی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و مزایای اجرای این طرح، شهرستان 124 هزار نفری رودان در حوزه درمانی در وضعیت مطلوب و خوبی به سر نمی برد.
وی اضافه كرد: خلأ مشوق های لازم جهت جذب پزشكان اعم از عمومی و متخصص در این شهرستان، زمینه ساز بروز مشكلاتی نظیر رویگردان بودن پزشكان از رودان شده است.
محمودی افزود: شهرستان رودان جز شهرستان های برخوردار محسوب می شود اما امكانات بهداشتی و درمانی آن در مقایسه با مناطق برخوردار، قابل قیاس نمی باشد.
وی توسعه تجهیزات و امكانات درمانی و جذب نیروی انسانی لازم اعم از پزشكان عمومی و متخصص برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در تنها بیمارستان رودان را مهمترین خواسته و مطالبه مردم از متولیان حوزه بهداشت، درمان و سلامت برشمرد.
در این آیین از خدمات دكتر 'غلامعلی خجندی' تقدیر و دكتر 'سید طاهر حسینی' به عنوان مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان رودان معرفی و منصوب شد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 كیلومتری شرق شهرستان بندرعباس ، مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در كانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

سرخط اخبار استان‌ها