۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۹
کد خبر: 82696819
T T
۰ نفر
سرمربي جديد تيم فوتبال سياه جامگان مشخص شد

مشهد- ايرنا- هيات مديره جديد باشگاه سياه جامگان مشهد 'عليرضا مرزبان' را به سمت سرمربي و اكبر ميثاقيان را به عنوان مدير فني اين تيم منصوب كرد.

نشست هيات مديره اين باشگاه روز يكشنبه با حضور محمدرضا عباسي، علي عباسي، مهدي كاظمي، رحمان نادري در مشهد و نيز محمد رويانيان از طريق تماس تلفني برگزار شد.
بر اساس صورتجلسه اين نشست كه در اختيار ايرنا قرار گرفت تصميم اخير با توجه به جدول مسابقات ليگ برتر و عدم كسب نتايج قابل قبول توسط تيم و نظر به هدفگذاري مديريت باشگاه سياه جامگان مبني بر حفظ رتبه تيم در جمع هشت تيم نخست ليگ گرفته شد.
در اين صورتجلسه آمده: به جهت حفظ شان و حرمت جناب آقاي اكبر ميثاقيان و همچنين كاهش بار رواني و مسئوليتي، ايشان جايگاه سرمربي تيم را ترك كرده و از اين پس به عنوان مدير فني به همكاري با تيم ادامه مي دهند. اعضاي هيات مديره جديد باشگاه سياه جامگان به اين جمع بندي رسيدند كه حضور عليرضا مرزبان در درازمدت براي باشگاه مفيد است لذا مصوب شد كه وي به خدمت تيم در آمده و به عنوان سرمربي تا پايان فصل كنوني با باشگاه سياه جامگان همكاري كند.
تيم سياه جامگان با يك برد، چهار باخت و چهار مساوي از مجموع 9 بازي خود در رقابتهاي ليگ برتر فوتبال و كسب 9 امتياز هم اينك در جايگاه چهاردهم جدول 16 تيمي ليگ برتر قرار دارد.
خبرنگار: كاميار اسماعيل پور **انتشار: حسين كريم زاده
1922/1858

سرخط اخبار استان‌ها