۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۰
کد خبر: 82695755
T T
۰ نفر
برانكو: مقابل الهلال بی انگیزه نیستیم/طارمی همراه پرسپولیس به عمان نمی آید

تهران- ایرنا- 'برانكو ایوانكوویچ' سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تیم ما در مقابل الهلال اصلا بی انگیزه نیست و تا آخرین ثانیه تمام تلاش خود را برای صعود به كار خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از تمرین امروز -شنبه- در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه بازی دشوار مقابل استقلال خوزستان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما حریف تیم بسیار خوبی بود و اطمینان داشته باشید كم كم استقلال خوزستان به شرایط ایده آل خود باز خواهد گشت.
وی ادامه داد: این برد در غیاب پنج بازیكن اصلی و ملی پوشان برای ما ارزش زیادی دارد و در روحیه تیم پیش از دیدار با الهلال نیز تاثیر مثبتی گذاشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار برگشت مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هنوز 90 دقیقه تا پایان بازی با الهلال باقی مانده است، اما كار آسانی در پیش روی پرسپولیس نیست. هواداران اطمینان داشته باشند تا آخرین ثانیه برای صعود تلاش خواهیم كرد و به هیچ عنوان بی انگیزه نخواهیم بود.
وی در رابطه با مصدومیت «فرشاد احمدزاده»، اظهار كرد: متاسفانه این بازیكن باید عمل جراحی داشته باشد و باید هرچه سریعتر این كار را انجام دهد تا به تمرینات باز گردد.
برانكو با اشاره به مصدومیت «سیامك نعمتی»، تصریح كرد: استخوان كف دست این بازیكن در دیدار مقابل استقلال خوزستان شكست اما با توجه به شرایط حساس و موقعیتی كه برای حضور در تركیب اصلی دارد می خواهد فعلا تیم را همراهی كند و او شانس خوبی برای رسیدن به تركیب اصلی دارد.
وی در خصوص اینكه طارمی هم برای همراهی پرسپولیس در عمان ویزا گرفته است، اظهار كرد: طارمی در دیدار برگشت مقابل الهلال حق همراهی پرسپولیس را ندارد و به همین دلیل با تیم به عمان نخواهد آمد.
سرمربی پرسپولیس همچنین در رابطه با حضور طارمی در باشگاه و غیبتش در تمرین امروز، گفت: او بازیكن باشگاه، اما وظیفه اول او تمرین كردن است و ای كاش جلسه خود را در زمان تمرین برگزار نمی كرد.
وی در خصوص شهرآورد پایتخت، خاطرنشان كرد: در حال حاضر اولویت پرسپولیس دیدار با الهلال خواهد بود و بعد از آن به ترتیب به بازی با نفت و سپس استقلال فكر خواهیم كرد.
برانكو در رابطه با تغییرات صورت گرفته در كادرفنی تیم نفت تهران، گفت: این تیم را به خوبی می شناسم و فعلا یكی از برترین گلزنان لیگ را در تركیب خود دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با هدف پرسپولیس در لیگ امسال، اظهار كرد: هدف ما قبل از شروع لیگ اعلام شده و قصد داریم در هر مسابقه سه امتیاز را به دست بیاوریم.
ورزشی**9118**1368
خبرنگار: جواد بشیری ** انتشار: خیراله شفیعی
۰ نفر