۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲
کد خبر: 82695587
T T
۰ نفر
اعتراض سپرده گذاران تعاوني وحدت (آرمان سابق) پشت درهاي بسته موسسه ملل دراهواز

اهواز - ايرنا - تعدادي از سپرده گذاران تعاوني وحدت(آرمان سابق) امروز شنبه نيز پشت درهاي بسته موسسه ملل در اهواز در اعتراض به مسدود بودن حساب هاي خود و اطلاعيه پرداخت پلكاني حساب تجمع كردند.

به گزارش ايرنا از ابتداي مهرماه جاري سپرده گذاران تعاوني وحدت (آرمان سابق) تقريبا با انجام تجمع و اعتراض در مقابل شعب موسسه ملل كه از ادغام و تعاوني وحدت در اهواز و انجام تجمعات شبانه و اعتراض در مقابل ساختمان استانداري خوزستان خواستار حل مشكل خود شده اند.
يكي از سپرده گذاران تعاوني وحدت (آرمان سابق) در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: موسسه ملل اعلام كرده بود كه از 12 مهر ماه به سپرده گذاراني كه حساب آن ها تا سقف 30 ميليون ريال است پول پرداخت مي شود اين در حالي است كه بسياري از سپرده گذاران در اين تعاوني حساب هاي ميليوني و ميلياردي دارند و اين رقم هيچ كمكي به صاحبان حساب نمي كند.
وي كه نخواست نام وي ذكر شود عنوان كرد: شعب موسسه ملل و تعاوني وحدت (آرمان سابق) با اعتراض سپرده گذاران تعطيل شده است و پرداخت پلكاني نيز انجام نشده است.
اين سپرده گذار درادامه افزود: هيچ مسئولي پاسخگوي ما نيست و سپرده گذاران بين موسسات تعاوني وحدت (آرمان سابق) و موسسه ملل دچار سردرگمي شده اند.
از ابتداي مهر ماه فعاليت شعب موسسه ملل با اعتراض و تجمع سپرده گذاران تعاوني وحدت و نصب پلاكاردهاي شعار بر ديوار اين موسسه دچار اختلال شد.
همچنين سپرده گذاران با اعتراض و تجمع در مقابل ساختمان استانداري خوزستان و بستن مسيرهاي تردد خودرو ها در اهواز خواستار حل مشكل خود از سوي مسئولان و پاسخگويي آن ها شدند.
بر اساس اين گزارش چند روزي است كه شعب موسسه ملل و تعاوني وحدت (آرمان سابق) در اهواز و برخي شهرهاي استان تعطيل هستند.
از خرداد ماه امسال حساب سپرده گذاران تعاوني وحدت (آرمان سابق) توسط بانك مركزي به دليل اعلام كردن نامعتبر بودن فعاليت اين تعاوني مسدود شد.
در ابتداي تير ماه شعب تعاوني وحدت (آرمان سابق ) در استان تعطيل شدند كه با ادغام اين تعاوني با موسسه ملل در مرداد ماه فعاليت اين تعاوني دوباره از سر گرفته شد.
موسسه ملل در شهريور ماه اعلام كرد كه از 12 مهر ماه توسط شعب تعاوني وحدت (آرمان سابق) تا سقف 30 ميليون ريال بخ سپرده گذاران پرداختي انجام مي شود كه اين اطلاعيه با اعتراض سپرده گذاران همراه بود و باعث تعطيل شدن شعب موسسه ملل و تعاوني وحدت (آرمان سابق) در اهوازو برخي شهرهاي استان شد.
7158/6002
خبرنگار: زينب فرحاني**انتشار : كبري آقازري

سرخط اخبار استان‌ها