۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۴۹
کد خبر: 82694028
T T
۰ نفر
كرانچار: هرنتیجه ای غیر از برد من را دچار مشكل می كند

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: در دیدار مقابل سیاه جامگان اگر نتوانیم پیروز میدان شویم من و تیم سپاهان دچار مشكل می شویم.

به گزارش ایرنا، ' زلاتكو كرانچار ' عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدارمقابل سیاه ‌جامگان مشهد در هفته نهم لیگ برتر، افزود: در تعطیلات لیگ برتر غیر از مسائل فنی از نظر روحی و روانی نیز روی تیم كار كردیم تا بازیكنان از این نظر شرایط بهتری به دست آورند.
وی اظهار كرد: در دیدار فردا مقابل سیاه جامگان عزت‌ الله پور قاز را به دلیل مصدومیت و حسن جعفری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
سرمربی تیم سپاهان اظهار كرد: این تیم در دیدارهای گذشته خود بازی های خوبی را به نمایش گذاشت اما به نتیجه مورد نظر دست نیافت.
وی گفت: امیدواریم در دیدارهای آینده خود نمایش خوبی داشته باشیم و دیدارهایمان همراه با پیروزی باشد و در چهار دیدار آینده كه سه دیدار آن در خانه است به نتایج خوبی دست یابیم.
كرانچار درباره حمایت هواداران سپاهان نیز افزود: هواداران حمایت خوبی تا به اینجااز ما داشته‌ اند و كار بزرگی انجام داده‌ اند امیدوارم فردا نیز به كمك تیم ما بیایند و دیدار فردا با كسب نتیجه برای تیم سپاهان همراه باشد.
وی اضافه كرد: من نیز همانند هواداران از نتایج ضعیف گذشته نارحتم ولی مثبت فكر می كنم وتلاش خود را برای موفقیت تیم خواهم كرد.
سرمربی تیم سپاهان با بیان اینكه این تیم دارای ملی‌پوش‌های متعددی بوده و در تمام تیم‌های مختلف رده‌های ملی بازیكنان متعددی را دارد اظهار كرد: در حال حاضرسعید آقایی از تیم سپاهان در اردوی تیم ملی حضور داشت و پیش از این نیز عزت‌الله پورقاز، ساسان انصاری و مهرداد محمدی در تیم ملی حاضر بودند.
كرانچار با اشاره به تشكیل تیم بانوان سپاهان و كمك به این تیم گفت: با ملاقاتی كه با سرمربی این تیم داشتهم و هر كمكی كه از دستم بر بیاید برای آنها انجام می‌دهم.
وی افزود: فوتبال بانوان یك ورزش مطرح در دنیا است و با كمال میل آماده كمك به تیم بانوان سپاهان هستیم.
وی با اشاره به خبرهایی در مورد اضافه شدن یك دستیار به كادر فنی این تیم افزود: در این موضوعات درباره حضور محرم نویدكیا در تیم بود و این در حالی است كه نویدكیا اسطوره باشگاه سپاهان است و زمان زیادی در این تیم به عنوان كاپیتان بود.
وی گفت: در چند نوبت با وی برای ورود به كادر فنی صحبت كردم كه این درخواست‌ها نه تنها برای ورود به كادر فنی بلكه ورود به مجموعه باشگاه‌ها بوده است ولی او در آن مقاطع درخواست ما را نپذیرفت ولی در ادامه اگر شرایط فراهم باشد نویدكیا می‌تواند به تیم ما اضافه شود.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و سیاه جامگان مشهد عصر جمعه 21 مهرماه سالجاری در چهارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزارمی شود.
هم اكنون تیم سپاهان اصفهان با 7 امتیاز در رده چهاردهم و سیاه جامگان مشهد نیز با همین امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر دررده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قراردارد.
8114 / 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اكبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

سرخط اخبار استان‌ها