۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۷
کد خبر: 82693997
T T
۰ نفر
حاشيه نگاري ايرنا از ديدار دو تيم استقلال خوزستان و پرسپوليس تهران

اهواز _ ايرنا _ بازي دو تيم استقلال خوزستان و پرسپوليس تهران در هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر كه به پيروزي 3 بر يك به نفع پرسپوليس انجاميد با حاشيه هائي همراه بود.

به گزارش ايرنا اين ديدار بر عكس ديدارهاي قبل با حضور تماشاگران پرشوري برگزار شد و حدود 20 هزار تماشاگر اهوازي از اين ديدار ديدن كردند.
پيش از آغاز بازي در حالي كه درب هاي ورزشگاه غدير اهواز گشوده شده بود راه هاي عبور به ورزشگاه با تردد سنگين خودرو مواجه بود كه مشكلاتي را به همراه داشت.
همچنين پيش از آغاز بازي در حالي كه جايگاه ده درصد تماشاگران پرسپوليس پر شده بود با هماهنگي مسوولان برگزار كننده بازي تماشاگران اين تيم به جايگاه ديگري منتقل شدند كه اين موضوع اعتراض مسوولان باشگاه استقلال خوزستان را به همراه داشت.
كادر فني تيم استقلال خوزستان پيش از آغاز بازي به رسم ميزباني به سمت نيمكت تيم پرسپوليس رفت و از اعضاي كادر فني اين تيم استقبال كرد.
تماشاگران استقلال اهواز تيم سقوط كرده به ليگ دسته دوم كه در اين ديدار همچون بازي هاي گذشته به حمايت تيمهاي خوزستاني با در دست داشتن بنري كه بر آن نوشته شده بود ' كجاست آن وعده هايي كه به استقلال اهواز داديد؟ ' به ورزشگاه آمده بودند اعتراض خود را به وزارت ورزش و جوانان نشان دادند.
پيش از آغاز بازي رضا كرملاچعب بازيكن فصل گذشته پرسپوليسي ها به سمت نيمكت اين تيم رفت و با اهدا دسته گل از اعضاي اين تيم استقبال كرد.
تماشاگران استقلال خوزستان پيش از آغاز بازي با سر دادن شعار ' پرسپوليس 4 تايي' و ' استقلال زلزله' حمايت خود را از آبي هاي خوزستان نشان دادند.
دو تيم استقلال خوزستان و پرسپوليس پيش از شروع بازي حلقه اتحاد گرفتند و با يكديگر عكس يادگاري انداختند.
در دقايق 35 و 70 بازي، داور به دليل گرماي هوا بازي را متوقف كرد تا بازيكنان دو تيم به استراحت بپردازند.
علي عليپور كه در اين ديدار فراتر از حد انتظار نشان داد در دقيقه 11 و 16 بازي دو گل بسيار زيبا به ثمر رساند تا سرخپوشان دو بر صفر از حريف خود جلو بيافتند.
در ادامه حملات استقلال خوزستان ادامه داشت تا اينكه سرانجام شجاع خليل زاده در محوطه جريمه براي سومين بار توانست دروازه آبي پوشان خوزستاني را باز كند تا اين موضوع اعتراض هواداران را به همراه داشته باشد.
تيم استقلال خوزستان كه در نيمه اول عملكرد بسيار ضعيفي از خود به نمايش گذاشت در دقيقه 33 بازي يكي از گل هاي خورده خود را توسط رضا كرملاچعب جبران كرد تا تشويق تماشاگران استقلال از سر گرفته شود.
كرملاچعب كه در اين ديدار به تيم سابقش گلزني مي كرد به شدت از سوي تماشاگران تشويق شد.
پس از گل استقلال خوزستان يكي از هواداران اين تيم وارد زمين شد و كرملاچعب را در آغوش گرفت كه در ادامه ماموران امنيتي ورزشگاه اين هوادار مشتاق را از زمين خارج كردند.
در دقيقه 37 بازي موسي كولي بالي در محوطه جريمه بر روي بازيكن پرسپوليس مرتكب خطا شد و داور نقطه پنالتي را نشان داد.
در ادامه موسي كولي بالي با كارت قرمز داور مواجه شد كه اين موضوع اعتراض شديد كولي بالي و نيمكت استقلال خوزستان را به همراه داشت.
كولي بالي پس از اخراج از زمين در حالي كه داشت به سمت رختكن مي رفت با عصبانيت تمام بطري آب كنار زمين را با پا به سمت نيمكت پرسپوليس شوت كرد كه اعتراض محمود خوردبين سرپرست اين تيم را به همراه داشت.
گودرز داوودي سنگربان آبي پوشان با واكنش استثنايي خود موفق شد ضربه پنالتي گادوين منشا را به خوبي مهار كند.
در بين دو نيمه بازي يكي از تماشاگران پرسپوليس از ناحيه صورت مصدوم شد و با آمبولانس به بيمارستان منتقل شد.
حضور مديركل ورزش و جوانان خوزستان و نمايندگان مجلس شهرستان اهواز در جايگاه وي آي پي و هادي خنيفر كاپيتان سابق استقلال خوزستان در جايگاه ويژه از ديگر حواشي بازي به شمار مي رفت.
ديدار بين دو تيم استقلال خوزستان و پرسپوليس در هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر با برتري 3 بر يك به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
6064
خبرنگار: محمد شاكري** انتشار دهنده: محسن بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها