۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۱
کد خبر: 82693622
T T
۰ نفر
به ثمر رسيدن 28 گل در هفته دهم ليگ فوتبال جوانان گيلان

رشت - ايرنا - هفته دهم مسابقات فوتبال ليگ برتر جوانان گيلان، با انجام 6 مسابقه و به ثمر رسيدن 28 گل پيگيري شد تا يكي از پرگل ترين هفته هاي اين رقابت ها رقم زده شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در يكي از بازي حساس انجام شده ، دو تيم همشهري سپيدرود و نصر رشت رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم فوتبال سپيدرود رشت موفق شد با نتيجه 2 بر صفر برابر تيم نصر رشت به برتري دست يايد.
در جريان اين بازي ، تيم فوتبال جوانان سپيدرود رشت با تسلط بر بازي از موقعيت هاي به دست آمده بهتر سود برد و در نهايت با پيروزي در اين بازي، همچنان جزء تيمهاي صدرجدولي باقي ماند.
در ديگر بازي هاي برگزار شده از هفته دهم ليگ جوانان گيلان نيز ، تيم فوتبال شهرداري فومن در يك بازي برتر و پرگل با نتبجه 6 بر صفر برابر تيم شهرداري رودسر به برتري رسيد و تيم شهداي نوير انزلي توانست با نتيجه سه بر صفر ايرانمهر رشت را مغلوب كند.
همچنين تيم فوتبال جوانان بنادر و دريانوردي انزلي در پرگل ترين بازي اين هفته با نتيجه پنج بر سه سرخپوشان لاهيجان را شكست داد و تيم شهرداري رشت نيز با نتيجه سه بر يك تيم شهرداري تولمشهر را مغلوب كرد.
در آخرين بازي انجام شده ، تيم هاي فوتبال جوانان قصر لاهيجان و شهرداري ماسال رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم قصر لاهيجان با نتيجه 2 بر يك برابر حريفش به برتري رسيد تا همچنان صدرنشين ليگ باقي بماند.
در جدول رده بندي اين رقابت ها، تيم فوتبال جوانان قصر لاهيجان با كسب 23 امتياز همچنان صدرنشين است ، تيم سپيدرود رشت با كسب 21 امتياز در مكان دوم قرار دارد و شهرداري ماسال با كسب 20 امتياز سوم است.
در رقابت هاي فوتبال ليگ جوانان باشگاه هاي استان گيلان ، 12 تيم به صورت دوره اي و رفت و برگشت در يك گروه با هم به رقابت مي پردازند.
خبرنگار: حسين مجرد **انتشار دهنده: بابايي
7285 /6030

سرخط اخبار استان‌ها