عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین: سلاح مقاومت قابل سازش و مذاكره نیست

ایرنا- تهران- ' زیاد نخاله' معاون دبیركل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینكه پایبندی ما به فلسطین و مقاومت مانند التزام ما به دین و نماز است، تاكید كرد كه سلاح مقاومت قابل سازش و مذاكره نیست.

به گزارش روز چهارشنبه زیاد نخاله ( ابوطارق) در گفت وگو با شبكه خبری المیاین ، با تاكید بر التزام جنبش جهاد اسلامی به موضوع فلسطین، گفت كه فلسطین از دریای مدیترانه تا رود اردن را شامل می شود و نیروهای 'سرایا القدس' شاخه نظامی جهاد اسلامی همواره آماده هستند با هر گونه تجاوز نیروهای اشغالگر صهیونیستی مقابله كنند.
وی خاطرنشان كرد كه نیروهای مقاومت فلسطین تمامی امكانات و ده ها هزار نیروی مبارز در اختیار دارند.
زیاد نخاله با اشاره به این كه برنامه های كاری مرحله ای برای فریب ملت فلسطین و مرزهای 67 مرزهایی دروغین بوده است، تصریح كرد:'احدی اجازه ندارد در هیچ شرایطی از هر حق فلسطین بگذرد و موضوع فلسطین عادلانه ترین مسئله در تاریخ است و ما از اصول و آرمان هایمان كوتاه نمی آییم.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی با تاكید به اینكه ' جهاد اسلامی در همه خاك فلسطین حضور دارد'، خاطرنشان كرد كه مقاومت و آزادسازی فلسطین رویكرد ثابت و تغییر ناپذیر ما است.
وی گفت كه جنبش جهاد اسلامی تحت رهبری رمضان عبدالله شلح به توانمندی و قدرت زیادی دست یافته است و به همین دلیل نیروها و رهبران این جنبش تحت تعقیب قرار دارند.
زیاد نخاله افزود: جنبش جهاد اسلامی در دولتی كه حاكمیت كامل بر خاك و مردم فلسطین ندارد، شركت نخواهد كرد.
معاون دبیركل جنبش جهاد اسلامی درباره نقش مصر در آشتی فلسطینی ها گفت: مصر عمق ملی و راهبردی فلسطین است و نقشی ستودنی در آشتی فلسطینی ها داشته است و ما به برادران مصری خود تاكید كرده بودیم كه جنبش مقاومت فلسطین(حماس ) نقشی در حمایت از حملات تروریستی در صحرای سینا نداشته است.
وی با بیان اینكه ' امیدواریم كشورهای عربی در كنار مردم فلسطین باشند نه در كنار اشغالگران'، اظهارات اخیر' سید حسن نصرالله'، دبیركل حزب الله لبنان را بسیار با اهمیت و در راستای حمایت از مقاومت در مقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی دانست.
خاورم**3224** 1324
مترجم : پرستو سعیدی // انتشار دهنده: فردین پازوكی
۰ نفر