۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴
کد خبر: 82692447
T T
۰ نفر
سرمربی آرژانتین: فوتبال، جام جهانی را به مسی بدهكار بود

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از هت تریك لیونل مسی مقابل اكوادور و صعود آلبی سلسته به جام جهانی 2018 گفت: فوتبال، جام جهانی را به مسی بدهكار بود.

به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری دیلی میل، تیم ملی آرژانتین بامداد چهارشنبه در آخرین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل اكوادور به میدان رفت و با برتری سه بر یك، بلیت جام سال آینده را تصاحب كرد.
رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در آمریكای جنوبی در یك گروه 10 تیمی برگزار شد و چهار تیم برزیل، اروگوئه، آرژانتین و كلمبیا به جام سال آینده صعود كردند. آرژانتین قبل از شروع این دیدار در رده ششم گروه قرار داشت، اما با این برد به رده سوم گروه صعود كرد و راهی جام جهانی شد.
خورخه سامپائولی سرمربی آرژانتین گفت كه تیم او نمی تواند تمام اتكای خود را به مسی معطوف كند.
سامپائولی بعد از این بازی گفت: بازیكنان ما باید به مسی كمك می كردند كه به جام جهانی برود. تیم ما گام بزرگی برداشت.
وی گفت: ما با اقتدار این بازی را بردیم. تیم حریف یك گل زد و ما ناامید نشدیم. امروز خوشبختانه ملیت بهترین بازیكن فوتبال جهان آرژانتینی است.
سرمربی آرژانتین گفت: باید مطمئن شویم همه چیز به مسی متكی نیست، اما او امروز توانایی عالی خود را نشان داد. مسی، جام جهانی را به آرژانتین بدهكار نبود، بلكه فوتبال، جام جهانی را به مسی بدهكار بود. جام جهانی به مسی نیاز دارد.
سامپائولی گفت: گل اول این بازی، آرژانتین را دستپاچه نكرد. برنامه بازی ما سخت تر شد، چون اكوادور در اولین دقیقه گلزنی كرد.
وی گفت: این نگرانی وجود داشت كه صعود نكنیم. ما فرصت های زیادی را از دست داده بودیم و در این بازی باید آینده خود را روشن می كردیم. ما باید صعود می كردیم و حالا از این صعود لذت می بریم.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

سرخط اخبار ورزش