۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۸
کد خبر: 82680376
T T
۰ نفر
فرماندار قرچك:شهدا نماد سربلندي و سند افتخار ملت ايران اسلامي هستند

تهران- ايرنا - فرماندار شهرستان قرچك گفت: شهداي ، نماد سربلندي و سند افتخار ملت ايران اسلامي هستند كه عزت و اقتدار را نصيب نظام كردند.

به گزارش ايرنا ، مسعود مرسل پور روز پنجشنبه در آئين گلباران مزار شهداي شهرستان قرچك در روستاي ولي آباد ، ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس يادآور رشادت ، ايثارگري و از خودگذشتگي مردان و زناني است كه با جان خود ، عزت و اقتدار را نصيب ايران اسلامي كردند.
وي افزود: شهيدان دوران هشت سال دفاع مقدس با درك صحيح از شرايط كشور ، به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شتافته و با نثارجان خويش از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع كرده و اجازه ندادند حتي يك وجب از خاك پاك كشور به دست دشمن بيفتد.
وي بيان كرد: امروز به بركت خون شهدا ، ايران اسلامي از امنيتي روز افزون و پايدار برخوردار است و به واسطه حركت مردم و مسئولان در مسير شهيدان ، اقتدار ايران روز به روز افزايش مي يابد.
مرسل پور بيان كرد: شهدا و خانواده معظم شاهد و ايثارگر حق عظيمي بر گردن مردم و مسئولان دارند و تنها راه جبران اين ايثار ، زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهيدان ، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و خدمت رساني بي منت به مردم است.
وي با تأكيد بر سركشي مداوم مردم و مسئولان به خانواده معظم شهدا گفت: خانواده معظم شهيدان در راه اعتلاي ارزش هاي اسلامي از تمام هستي خود كه همان فرزندانشان است گذشتند و امروز همه ما وظيفه دارند تا با سركشي مداوم به آن ها ، مشكلات اين قشر والامقام را برطرف كنيم.
شهرستان قرچك در طول دوران هشت سال دفاع مقدس يك 370 شهيد تقديم اسلام كرده است.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539

سرخط اخبار سیاست