۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۰۱
کد خبر: 82673626
T T
۰ نفر
جانشين سپاه استان بوشهر: هفته دفاع مقدس برگ زريني در تاريخ انقلاب اس

بوشهر- ايرنا- جانشين فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس يادآور ايثار، گذشت و شجاعت ملت ايران و برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي

به گزارش ايرنا، سرهنگ حميد خرمدل بعد از ظهر جمعه در آئين رژه نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان دير افزود: هفته دفاع مقدس فرصتي مناسب براي تبيين و ترويج فرهنگ و روحيه ايثار، شهامت و شهادت در جامعه است.
وي تصريح كرد: هفته دفاع مقدس، جلوه اي از اتحاد و همدلي بود كه مردم و مسئولان بايد اين اتحاد و همدلي را همواره ادامه دهند.
وي گفت: امروز كشور در همه ابعاد نظامي در اوج قدرت، عزت و افتخار قرار دارد و اين همه توانمندي نشات گرفته از ايثارگري و شهادت طلبي است كه رزمندگان آن را به كشور هديه دادند.
جانشين فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز شعار و آرمان هاي انقلاب اسلامي در قالب استبداد ستيزي به دنيا صادر شده و عصبانيت رئيس جمهوري بزدل آمريكا از اين كار است.
فرمانداردير نيز گفت: هفته دفاع مقدس زماني مناسب براي پاسداشت مجاهدت و جانفشاني دليرمردان و شيرزناني است كه عاشقانه و با بصيرت به نداي بنيانگذار جمهوري اسلامي لبيك گفتند و در راه پاسداري و صيانت از ارزش هاي اسلامي از جان خود گذشتند.
حمزه اعتماد افزود: هفته دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست و تا زماني كه اين فرهنگ در بين مردم باشد كشور هيچ آسيبي نمي بيند.
وي افزود: رشادت هاي شهيدان، رزمندگان اسلام و صبوري خانواده معظم شهدا در زير سايه رهبر معظم انقلاب كشور را به جلو هدايت كرد و همه بايد قدردان اين عزيزان باشيم.
فرمانداردير گفت: سخنان رئيس جمهوري آمريكا در سازمان ملل بيانگر اوج كينه آمريكا و اسرائيل و پاسخ رئيس جمهوري كشورمان نيز به جا و كوبنده بود.
فرمانده سپاه دير نيز گفت: هشت سال دفاع مقدس توطئه مشترك شرق و غرب برعليه ايران بود و دفاع جانانه ايران در برابر اين تهاجم فرصتي براي ايثار و بروز توانمندي جمهوري اسلامي شد.
سرهنگ ميرزا احمدي افزود: جوانان بايد دربرابر تهديد ها و جنگ نرم دشمن هوشيار و بيدار باشند.
7207/ 6047**خبرنگار: عباس بحراني*انتشاردهنده: موناعيدان
خبرنگار:عباس بحراني** انتشاردهنده:

سرخط اخبار استان‌ها