۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۲۶
کد خبر: 82665087
T T
۰ نفر
حاشيه نگاري ايرنا از ديدار 2 تيم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان

اهواز _ ايرنا _ تيم فولاد خوزستان در هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال كشور در مصاف با حريف خود به برتري رسيد.

به گزارش ايرنا، ديدار بين دو تيم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان كه روز پنجشنبه در اهواز برگزار شد با حاشيه هايي همراه بود كه در ذيل مي خوانيم:
تماشاگران فولادي پيش از شروع اين ديدار به هنگام تمرين تيم فولاد خوزستان ، با سر دادن شعارهايي بازيكنان اين تيم را تشويق كردند.
پيش از آغاز بازي كادر فني تيم فولاد خوزستان به رسم تيم ميزبان به سمت نيمكت تيم سپاهان اصفهان رفت و از اعضاي كادر فني اين تيم استقبال كرد.
همچنين عبدالله كرمي و ساسان انصاري بازيكنان سابق دو تيم سپاهان و فولاد پيش از شروع بازي به سمت نيمكت تيم هاي مقابل رفتند.
ساسان انصاري بازيكن محبوب فصل گذشته تيم فولاد خوزستان كه 14 گل براي اين تيم به ثمر رساند در اين بازي با پيراهن سپاهان مقابل تيم سابقش قرار گرفت كه اين موضوع به مذاق تماشاگران اهوازي خوش نيامد.
پيش از آغاز بازي يك دقيقه سكوت به دليل درگذشت يكي از تماشاگران فولاد خوزستان اعلام شد و به دنبال آن تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعار 'هادي با تعصب' روح اين هوادار فولادي را شاد كردند. همچنين بازيكنان فولاد خوزستان به هنگام گرفتن عكس دسته جمعي عكس اين هوادار را به دست داشتند.
گرماي بيش از حد شهر اهواز اين بار هم موجب شد كه تعداد تماشاگران اندكي در ورزشگاه غدير حاضر شوند. تنها 700 تماشاگر از نزديك نظاره گر اين بازي بودند.
در دقيقه 38 بازي تيم سپاهان اصفهان صاحب يك موقعيت گلزني شد كه حامد لك سنگربان فولادي ها با يك واكنش استثنايي مانع از گل زني زردپوشان شد كه در ادامه تشويق تماشاگران را به همراه داشت.
پيش از شروع نيمه دوم بازي در حالي كه بازيكنان تيم سپاهان در زمين حاضر بودند بازيكنان تيم فولاد خوزستان با سه دقيقه تاخير وارد زمين شدند كه اعتراض كادر فني سپاهان را به همراه داشت.
در دقيقه 64 بازي آرش افشين از سانتر ديدني عبدالله ناصري به خوبي استفاده كرد و دروازه تيم سپاهان را باز كرد. افشين پس از دو فصل حضور در ليگ موفق به گلزني شد.
افشين پس از زدن گل به سمت سيد سيروس پورموسوي رفت و در آغوش اين مربي قرار گرفت. همچنين در ادامه به سمت هواداران فولادي رفت و از سوي آن ها مورد تشويق قرار گرفت.
در دقيقه 93 بازي در حالي كه دروازه بان تيم سپاهان اصفهان قصد پاس دادن به بازيكن هم تيمي خود را داشت توپ او به صورت اتفاقي به پشت سر فرشاد جانفزا برخورد كرد و وارد دروازه سپاهان شد.
در اين بازي حسن جعفري و جلال علي محمدي از تيم سپاهان و حامد لك و آرش افشين از تيم فولاد خوزستان از داور بازي كارت زرد دريافت كردند.
بازيكنان تيم فولاد خوزستان به همراه كادر فني پس از اين برد ارزشمند به سمت هواداران خود رفتند و به شيوه ايسلندي مورد تشويق قرار گرفتند.
ديدار بين دو تيم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر با برتري 2 بر صفر به پايان رسيد.
6002/خبرنگار: پارسا شاكري **انتشار : كبري آقازري