۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۵۱
کد خبر: 82661628
T T
۰ نفر

درخشان، امیدوار به بازگشت به نفت تهران

۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۵۱
کد خبر: 82661628
درخشان، امیدوار به بازگشت به نفت تهران

تهران- ایرنا- در حالی كه امروز دوشنبه «علی كریمی» به عنوان سرمربی جدید تیم نفت طلاییه قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت كرد، 'حمید درخشان' سرمربی سابق این تیم امیدوار است مالكیت باشگاه نفت به مدیران سابق اعاده شود تا وی نیز بار دیگر سكان این تیم را برعهده گیرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت تهران روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص جدایی از نفت تهران، گفت: به عنوان یك مربی حرفه ای هر كاری كه لازم بود را برای باشگاه نفت انجام دادم و این اتفاق در زمانی رخ داد كه هیچكس حاضر به قبول هدایت این تیم نبود.
وی ادامه داد: عملكرد من در تیم نفت از نظر اكثر فوتبالی ها خوب بوده و توانستیم در همین مدت كوتاه بسیار بهتر از تیم هایی كه سرمایه گذاری زیادی كردند نتیجه بگیریم. خوشحالم كارنامه خوبی از خود به جا گذاشتم و برای نفت آرزوی موفقیت می كنم.
سرمربی سابق تیم فوتبال نفت تهران در خصوص كنار گذاشتن تعدادی از بازیكنان نفت پس از حضور علی كریمی، گفت: این اتفاق در فوتبال طبیعی است و هر مربی با سلیقه خود بازیكنانش را انتخاب می كند.
وی در خصوص اخراج خود پس از كسب نتایج امیدوار كننده همراه با نفت، تصریح كرد: اخراج من كار كارشناسی شده نبود و در فوتبال چنین اتفاقاتی حرفه ای نیست.
درخشان در رابطه با شرایط مدیران سابق نفت، اظهار كرد: مدیران سابق به دنبال بازگرداندن تیم هستند و سازمان لیگ هم با آنها هم نظر است البته اسناد هم می گوید باشگاه برای مدیران سابق است.
وی در پاسخ به این سئوال كه گفته می شود مدیران سابق باشگاه نفت تهران هیچ یك از بدهی های این باشگاه را تاكنون پرداخت نكرده اند، گفت: به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد و مدیران سابق باشگاه به صورت اصولی بدهی ها را پرداخت كرده بودند.
درخشان تاكید كرد: در زمان حضورم در تیم نفت با پیشنهاد خارجی روبه رو شدم، اما به خاطر فوتبال كشورم این ریسك را كردم كه متاسفانه در نهایت با چنین رفتاری روبه رو شدم.
پس از برآورده نشدن وعده های مدیران «شركت بهنام پیش رو» كه مالكیت باشگاه نفت را برعهده گرفته بودند، این باشگاه به خریداران جدید (شركت نفت طلاییه) واگذار شد.

*** خط هافبك پرسپولیس دلیل موفقیت مقابل الاهلی خواهد بود
سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان، اظهار كرد: بازی بسیار سختی پیش رو است و روی كاغذ الاهلی شانس بسیار بیشتری برای پیروزی دارد، اما فوتبال یك رشته كاملا غیر قابل پیش بینی است.
وی ادامه داد: پرسپولیس برای موفقیت در بازی فردا باید در ابتدا گل نخورد و سپس با زدن یك گل و پیروزی به مرحله بعد صعود كند. متاسفانه در دیدار فردا «سید جلال حسینی» در تركیب تیم حضور ندارد و قطعا جای خالی او احساس خواهد شد.
كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نقطه قوت این تیم در دیدار مقابل الاهلی عربستان، اظهار كرد: خط هافبك خلاق بزرگترین نقطه قوت پرسپولیس است و مطمئن باشید این بازیكنان فردا بارها الاهلی را اذیت می كنند و در نهایت دلیل اصلی موفقیت تیم خود خواهند شد.
وی تصریح كرد: یكی دیگر از نكات مثبت پرسپولیس خط حمله بسیار خطرناك این تیم است كه از میان مهدی طارمی، گادوین منشا و علی علیپور هر كدام در تركیب اصلی قرار گیرند زهردار خواهند بود.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز سه شنبه در دیدار برگشت مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:45 در امارات به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری**انتشار:خیراله شفیعی

سرخط اخبار ورزش