۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳
کد خبر: 82661049
T T
۰ نفر

تصمیم عجیب سرمربی الاهلی در آستانه بازی با پرسپولیس

۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳
کد خبر: 82661049
تصمیم عجیب سرمربی الاهلی در آستانه بازی با پرسپولیس

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان قبل از دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، تصمیم گرفت 'عبدالفتاح العسیری'یكی از بهترین بازیكنان این تیم در این بازی حضور نداشته باشد.

به نوشته روز دوشنبه روزنامه الریاض عربستان، درحالی كه تیم الاهلی خود را آماده دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌كند، «سرگئی ربروف» سرمربی این تیم تصمیم گرفته كه عبدالفتاح العسیری یكی از بهترین بازیكنان این تیم در این بازی حضور نداشته باشد.
سرمربی اوكراینی الاهلی این بازیكن را در فهرست بازی برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس قرار نداده و این باعث تعجب رسانه‌های سعودی شده است.
عسیری دیدار رفت را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از دست داد و رسانه‌های عربستانی یكی از دلایل افت الاهلی در نیمه دوم را نبود این بازیكن عنوان كردند، اما در كمال تعجب ربروف تصمیم گرفته است كه این بازیكن را با وجود رفع آسیب‌دیدگی‌ در فهرست بازیكنان اصلی بازی برگشت تیمش قرار ندهد.
این درحالی است كه 'باسم ابوداود' ناظر كلی الاهلی وضعیت این تیم را خوب توصیف كرد و افزود بازیكنان الاهلی به لحاظ بدنی و فنی برای رویارویی با تیم پرسپولیس آماده اند.
وی گفت: امیدوارم كه تیم ما بسیار قوی عمل كند بخصوص اینكه هردو تیم دارای بازیكنان برجسته ای هستند كه می توانند سرنوشت تیم ها را رقم بزنند.
به گزارش روز دوشنبه تارنمای رسمی ای اف سی، پرسپولیس فردا سه شنبه در دیدار برگشت از مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف الاهلی عربستان می رود.
دیدار رفت دو تیم در مسقط به تساوی دو بر دو انجامید.
خاورم**9366** 1701
مترجم:صغری رحیمی* انتشار: حمید قدیمی
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش