۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴
کد خبر: 82660492
T T
۰ نفر
ترابيان: تجربه برانكو به كمك پرسپوليس مي آيد/زوج طارمي و منشا بسيار خطرناك خواهد شد

تهران- ايرنا- 'رضا ترابيان' مربي اسبق پرسپوليس، گفت: تجربه بالاي برانكو در ديدارهاي بين المللي مي تواند در ديدار مقابل الاهلي عربستان به كمك پرسپوليس بيايد.

مربي و بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس امروز -يكشنبه- در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، در خصوص ديدار اين تيم مقابل الاهلي عربستان در چارچوب مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: پرسپوليس به بلوغ تاكتيكي و ثبات شخصيتي بسيار خوبي رسيده و فكر مي كنم نماينده كشورمان از شانس بيشتري براي صعود برخوردار باشد.
وي ادامه داد: خوردن دو گل در خانه كمي كار را براي پرسپوليس سخت كرده است، اما بازيكنان ما در همان دقايق كوتاه پايان بازي نشان دادند اگر تمركز خود را حفظ كنند مي توانند به راحتي دروازه حريف را باز كنند.
مربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص نقاط قوت الاهلي، گفت: الاهلي تيم بسيار خوب و منظمي است و پرسپوليس براي رسيدن به پيروزي در اين مسابقه بايد تمام تلاش خود را براي از كار انداختن خط هافبك آنها به كار گيرد. خط هافبك الاهلي از كوچكترين فرصت براي گل سازي بهره مي برد و در بازي رفت نيز از قدرت آنها لطمه خورديم.
وي تصريح كرد: به طور حتم با توجه به تجربه بالاي برانكو او فكري به حال اين مساله كرده است و اميدوارم تجربه او مانند بازي رفت دست پرسپوليس را بگيرد.
ترابيان با اشاره به اهميت بالاي ديدار برگشت مقلابل الاهلي، اظهار كرد: اين بازي 60 درصد از راه رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا است و مطمئن باشيد اگر پرسپوليس از اين مرحله صعود كند، قسمت اصلي مسير را طي كرده است.
مهاجم اسبق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس با اشاره به شرايط خط حمله اين تيم، گفت: خوشبختانه «مهدي طارمي» با عملكرد خوبي كه در تيم ملي به نمايش گذاشت و گلي كه توانست در مقابل گسترش فولاد به ثمر برساند، نشان داد به شرايط خوبش نزديك شده و مي تواند در مقابل الاهلي تاثيرگزار باشد.
وي در خصوص زوج او در خط حمله پرسپوليس، اظهار كرد: «علي عليپور» به خاطر تكنيك بالايش تا اين لحظه زوج خوبي را با طارمي تشكل داده اند، اما مطمئن هستم منشا و طارمي هم مي توانند زوج بسيار خطرناكي را بسازند.
تيم فوتبال پرسپوليس تهران روز سه شنبه در ديدار برگشت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 19:45 در امارات به مصاف الاهلي عربستان خواهد رفت.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي **9118**1368
خبرنگار: سيد جواد بشيري**انتشار:خيراله شفيعي

سرخط اخبار ورزش