۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۰۳
کد خبر: 82654892
T T
۰ نفر
دبير جديد فدراسيون جودو: با استفاده بهينه از امكانات مي توان موفق شد

تهران- ايرنا- «اميرحسين سياحي» دبيرجديد فدراسيون جودو، با تاكيد بر اينكه با استفاده بهينه از امكانات و نيروي انساني مي توان به موفقيت رسيد، گفت: فدراسيون جودو با داشتن سه تيم ملي در بازي هاي آسيايي 2018، تلاش مضاعفي به منظور رسيدن به اهدافش خواهد داشت.

سياحي كه امروز (دوشنبه) با حكمي از سوي «مسعود سلطاني فر» وزير ورزش و جوانان به عنوان دبير فدراسيون جودو منصوب شد، در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، تصريح كرد: از سال گذشته كه «محمد درخشان» به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شد، مشاور ارشد ايشان بودم و بايد از مسئولان وزارت ورزش، رئيس فدراسيون و مجمع كه من را به عنوان دبير فدراسيون منصوب كردند، تا بيشتر در خدمت فدراسيون باشم، قدرداني كنم.
وي افزود: تلاش مي كنيم تا با برنامه ريزي و تقسيم كاري كه انجام مي شود، امور فدراسيون را به بهترين نحو پيش ببريم، چرا كه فدراسيون جودو با تحت پوشش داشتن سه رشته (جودو، كوراش و جوجيتسو) كار سختي دارد.
سياحي با تاكيد براينكه همدلي و ياري رساندن تمامي اهالي جودو تاثير مثبتي در پيشرفت دارد، تصريح كرد: اكنون نسبت به گذشته شرايط بسيار بهتر است، اما بايد جودوي ايران را به جايگاه اصلي اش برسانيم.
وي در مورد شرايط «محمد بلوطي» دبير پيشين فدراسيون جودو، گفت: وي از دوستان قديمي ام محسوب مي شود و مدتي است كه سرپرستي هيات جودوي تهران را برعهده دارد و حتما از تجربيات و توان وي بهره لازم را مي برم.
دبيرفدراسيون جودو در مورد كسب مدال برنز «سعيد ملايي» در مسابقات جهاني جودو و پايان دادن به طلسم 10 ساله، گفت: اين مساله نشان داد در هر كاري كه برنامه ريزي و تلاش وجود داشته باشد، با امكانات كم نيز مي توان موفق شد.
سياحي تصريح كرد: در يك سال پيش روي تلاش مجموعه فدراسيون را افزايش مي دهيم تا در بازي هاي آسيايي 2018، نتايج مناسبي براي ورزش ايران كسب كنيم.
وي در مورد حضور كوراش و جوجيتسو در فدراسيون جودو، گفت: كوراش همراه با جودو بوده و از ما جدا نيست و با تلاش هاي «رضا نصيرنژاد» رييس كوراش ايران، در داخل و خارج از كشور به خوبي برنامه ها را اجرايي مي كند. همچنين، جوجيتسو را از خود جدا نمي دانيم و حمايت قاطعي از اين رشته داريم.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**3783**1368
خبرنگار: امير ميرزاييان**انتشار: خيراله شفيعي
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش