۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۱۹
کد خبر: 82649590
T T
۰ نفر

دستگيري 2 سارق موبايل قاپ

۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۱۹
کد خبر: 82649590
دستگيري 2 سارق موبايل قاپ

تهران- ايرنا- رئيس كلانتري 147 گلبرگ از دستگيري 2 سارق به عنف و كشف يك دستگاه موتورسيكلت با پلاك مخدوش از آنها درروزگذشته،خبر داد.

به گزارش خبرنگارايرنا، سرهنگ عليرضا ناصري نژاد در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران انتظامي حين گشت زني در محله نارمك به يك دستگاه موتورسيكلت با يك نفر راكب و2 ترك نشين كه پلاك آن مخدوش بود، مشكوك و براي بررسي موضوع به راكب موتور سيكلت فرمان ايست مي دهند؛ ولي آنان به محض مشاهده واحد گشت پليس از محل فرار مي كنند.
وي افزود: بلافاصله عوامل كلانتري به تعقيب آنان پرداخته و پس از تعقيب و گريز، در يكي از خيابان هاي بن بست يكي از سرنشينان موتورسيكلت پياده و با تهديد سلاح سرد سعي مي كرد از دست ماموران انتظامي متواري شود كه در نهايت دستگير و به كلانتري انتقال داده شد ولي راكب و سرنشين ديگر موتورسيكلت از محل متواري مي شوند.
اين مقام مسئول در ادامه گفت: متهم علاوه بر قبول بزه انتسابي و اعتراف به چندين فقره سرقت به عنف در چند روز اخير، 2 همدست و مخفيگاه آنان را معرفي و تيمي براي دستگيري سارقان با هماهنگي مقام قضايي اعزام شد.
رئيس كلانتري گفت: عوامل كلانتري به طور نا محسوس مخفيگاه آنان را تحت نظر گرفته و مشخص شد كه يكي از سارقان در مخفيگاه حاضر و موتورسيكلت با پلاك مخدوش نيز در همان محل موجود است كه طي يك عمليات پليسي، سارق دوم نيز دستگير و به همراه موتورسيكلت به كلانتري انتقال داده شد.
سرهنگ ناصري نژاد در پايان خاطر نشان كرد: 2 سارق تحويل پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ براي تحقيقات تكميلي شدند و تحقيقات به منظور دستگيري سارق سوم همچنان ادامه دارد.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيدمجيد بروجردي انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/1109 / 1539
۰ نفر