۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82642916
T T
۰ نفر

صدرنشيني چاي رفاه لاهيجان در ليگ كاتا كاراته كشور

۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82642916
صدرنشيني چاي رفاه لاهيجان در ليگ كاتا كاراته كشور

رشت - ايرنا - تيم كاتا چاي رفاه لاهيجان صدرنشين ليگ كاتاي جوانه و آينده سازان كشور شد.

سرپرست هيات كاراته استان گيلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: هفته اول ليگ كاتاي جوانان و آينده سازان كاراته كشور در تهران برگزار شد كه تيم چاي رفاه لاهيجان يكي از دو نماينده گيلان در گروه اول اين مسابقات توانست در صدر جدول قرار گيرد.
اسفنديار زيال افزود: بر اين اساس تيم كاتاي چاه رفاه لاهيجان در هفته اول اين رقابت ها كه در تهران برگزار شد دو بازي برگزار كرد كه با پيروزي در هر دو مسابقه خود و با كسب شش امتياز در صدر جدول گروه اول قرار گرفت.
وي ادامه داد: تيم كاتاي چاي رفاه لاهيجان در ديدار اول به مصاف تيم شهر قدس رفت كه در نهايت موفق شد با نتيجه 13 بر يك برابر حريف خود به برتري برسد؛ در دور دوم هفته اول نيز رو در روي تيم آكادمي كاراته نيكا قرار گرفت كه در نهايت موفق شد با نتيجه 10 بر چهار، حريف خود را مغلوب كند تا صدرنشين اين گروه شود.
زيال اضافه كرد: همچنين تيم كاتاي معين آستانه اشرفيه ديگر نماينده استان گيلان به همراه تيم چاي رفاه لاهيجان در گرو اول ليگ جوانه و آينده سازان كشور قرار دارد؛ اين تيم در هفته اول اين مسابقات ، ابتدا با نتيجه 10 بر چهار مغلوب آكادمي كاراته نيكا شد ، سپس توانست با نتيجه 13 بر يك تيم هيات كاراته شهر قدس را مغلوب كند.
در رقابت هاي كاتاي كاراته ليگ جوانه و آينده سازان كشور، 12 تيم حضور دارند كه در دو گروه شش تيمي به صورت دوره اي و متمركز با هم رقابت مي كنند.
در استان گيلان بيش از هفت هزار ورزشكار سازمان يافته در رشته ورزشي كاراته ، در دو بخش بانوان و آقايان و در رده هاي سني مختلف فعاليت دارند.

** تساوي تيم هاي فوتبال جوانان ايرانمهر رشت و قصر لاهيجان
در ادامه مسابقات فوتبال ليگ برتر جوانان گيلان، ديدار تيم هاي ايرانمهر رشت و قصر لاهيجان با نتيجه مساوي يك بر يك خاتمه يافت.
به گزارش خبرنگار ايرنا در اين ديدار كه از هفته سوم اين رقابت ها برگزار شد ، تيم هاي فوتبال جوانان ايرانمهر رشت و قصر لاهيجان كه از دو ديدار قبلي خود فقط يك امتياز كسب كرده بودند، سعي داشتند تا با پيروزي در اين بازي ، از تيم هاي انتهاي جدولي جدا شوند اما در نهايت موفق نشدند و به نتيجه مساوي دست يافتند.
همچنين در ديگر ديدار برگزار شده از هفته سوم رقابت هاي فوتبال ليگ جوانان گيلان، تيم بنادر و دريانوردي انزلي موفق شد با نتيجه سه بر 2 برابر تيم شهرداري رودسر به برتري دست يابد.
در ديگر ديدار برگزار شده نيز ، تيم هاي فوتبال جوانان شهداي نوير انزلي و سرخپوشان لاهيجان رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت ، نوير انزلي در يك بازي برتر با نتيجه پنج بر صفر، حريفش را شكست داد تا به صدرنشيني خود در اين مسابقات ادامه دهد.
در جدول رده بندي اين رقابت ها تيم فوتبال شهداي نوير انزلي با كسب 9 امتياز صدرنشين است ، تيم شهرداري ماسال با كسب هفت امتياز و سپيدرود رشت با كسب شش امتياز به ترتيب در مكان هاي دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت هاي فوتبال ليگ جوانان باشگاه هاي استان گيلان ، 12 تيم به صورت دوره اي و رفت و برگشت در يك گروه با هم به رقابت مي پردازند.
خبرنگار: حسين مجرد ** انتشاردهنده: كبيري
7285 / 2007

سرخط اخبار استان‌ها