۱ شهریور ۱۳۹۶، ۲:۲۸
کد خبر: 82640457
T T
۰ نفر
سر مربی نفت آبادان: شرایط باشگاه نفت درست نشود، می روم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با انتقاد از مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان گفت:كمبودهایی دراین باشگاه وجود دارد كه در صورت برطرف نشدن، آبادان را ترك می كنم.

به گزارش ایرنا فراز كمالوند شامگاه سه شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان گفت:با توجه به اینكه بازی در وسط هفته برگزار می شد از مدیران باشگاه درخواست كرده بودم هواداران رایگان به ورزشگاه بیایند كه اینگونه نشد.
وی اظهار داشت:در باشگاه صنعت نفت مشكلاتی احساس می شود كه ادامه كار برای من سخت است و اگر اینگونه باشد دیگر هدایت صنعت نفت را بر عهده نمی گیرم.
سرمربی صنعت نفت گفت:2 ماه است كه فشار زیادی را متحمل شده ام و روزی 6 قرص استفاده می كنم.
كمالوند گفت:در باشگاه صنعت نفت هیچكس كارش را درست انجام نمی دهد و حتی من باید زمین تمرین را آبیاری كنم، كرار جاسم و مرتضی اسدی منزل برای سكونت در آبادان ندارند، تداركات كارش را اصولی انجام نمی دهد.
وی در خصوص عملكرد تیم داوری در این دیدار اظهار داشت:هفته پیش تهدید به محروم شدن شدم، جریمه نقدی شدم، مردم همه چیز را می بینند ولی باشگاه باید قانونی اقدام كند.
كمالوند گفت:بعد از پنالتی دادن سخت بود به بازی برگردیم آن هم برابر تیمی مانند ذوب آهن ولی بازیكنان ما خیلی خوب به بازی برگشتند و اگر پنالتی شیبما گل می شد بازی را پیروز می شدیم.
سرمربی صنعت نفت افزود:امشب هواداران آبادانی تا دقیقه 90 ما را حمایت كردند و این حمایت آنها صنعت نفت را به بازی برگشت داد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه سه شنبه از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان با نتیجه مساوی 2 بر 2 متوقف شد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده:محسن بهاروند
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش