۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۹
کد خبر: 82637029
T T
۰ نفر
1186 واحد مسكن مهر هفته دولت در لرستان به متقاضيان واگذار مي شود

خرم آباد - ايرنا - مديركل راه و شهرسازي لرستان گفت: در هفته دولت يكهزارو 186 واحد مسكن مهر تحويل متقاضيان در اين استان مي شود.

به گزارش ايرنا علي عليخاني روز يكشنبه در جلسه شوراي مسكن استان لرستان در سالن جلسات استانداري اظهار كرد: تاپايان امسال تعداد واحدهاي آماده واگذاري به 2هزارو 250واحد مي رسد.
وي با اشاره به روند ساخت مسكن مهر در بروجرد نيز افزود: 966واحد از يكهزارو 86 واحد باقيمانده مسكن مهر در بروجرد كه پيشرفت فيزيكي بيش از 90درصد دارندتا پايان آبان به بهره برداري مي رسد.
عليخاني همچنين گفت: 120واحد مسكوني ديگر در اين شهر كه پيشرفت فيزيكي 60درصدي دارند به دليل مشكلات در هيات مديره تعاون، عمليات اجرايي با تاخير انجام شده كه اين موضوع به مراجع قضايي گزارش شده است.
وي با بيان اينكه با برنامه ريزي انجام شده در حوزه راه 105كيلومتر جاده چهار خطه در لرستان به بهره برداري مي رسد افزود: تاكنون 70كيلومتر اين جاده ها آماده شده و مابقي تا پايان سال زير بار ترافيكي در لرستان مي رود.
استاندار لرستان نيز در ادامه جلسه با بيان اينكه ساخت مسجد در مسكن مهر بروجرد بايد با مشاركت مردم باشد و مردم متولي ساخت آن شوند ، گفت: فضاي آموزشي مسكن مهر در بروجرد تا نيمه شهريورماه سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.
آخرين اخبار و رويدادهاي استان لرستان، ايران و جهان علاوه بر سايت ايرنا لرستان در كانال تلگرامي @irnalorestan نيز منتشر مي شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد ياراحمدي**انتشاردهنده:محمد عليدوستي

سرخط اخبار استان‌ها