۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۵
کد خبر: 82631431
T T
۰ نفر
عملكرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی مثبت و قابل دفاع است

تهران-ایرنا- سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عملكرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی را مثبت و قابل دفاع ارزیابی كرد و گفت: برای كسب رای اعتماد مجدد و ابقاء وی در این وزارتخانه تلاش خواهم كرد و پیش بینی ها حاكی از آن است كه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد خوبی كسب می كند.

رحیم زارع روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در ارزیابی عملكرد و برنامه های ارایه شده از سوی عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود: وی در طول چهارسال گذشته عملكرد خوبی داشته و با اولویت بندی كارها، گام های خوبی را در توسعه خطوط راه آهن، راه های روستایی، نوسازی ایرلاین ها برداشته است.
نایب كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس گفت: عباس آخوندی به رغم محدودیت اعتبارات عملكرد مثبتی در وزارت راه و شهرسازی داشته است و تمامی پروژه های كلانی كه اجرا كرد توجیه اقتصادی داشت.
زارع افزود: تلاش آخوندی در چهارسال مدیریت وزارت راه و شهرسازی قابل تحسین است و انشاء الله رای اعتماد خوبی از نمایندگان مجلس دهم كسب می كند.
وی ادامه داد: آخوندی به دلیل داشتن تجربه علمی و عملی و تیم قوی به خصوص در حوزه های حمل و نقل، زیرساخت، راهداری، پشتیبانی، بودجه و برنامه ریزی و راه آهن، موفقیت ها و دستاوردهای زیادی را در طول چهارسال حضور در وزارت راه و شهرسازی از خود به جای گذاشت.
سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: وی همچنین توانست از منابع داخلی و هم از منابع فاینانس خوب استفاده كند و عملكردش قابل دفاع است.
سیام*9254**خبرنگار: سجاد خسروانیان*انتشار:امیركاردان راد
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد