۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲:۲۷
کد خبر: 82630689
T T
۰ نفر
ديدار رفت سوپرجام اسپانيا؛پيروزي ارزشمند رئال مادريد در نيوكمپ

تهران - ايرنا - تيم فوتبال رئال مادريد با پيروزي ارزشمند سه بر يك مقابل بارسلونا در ديدار رفت سوپرجام باشگاه هاي اسپانيا، در آستانه فتح اين جام قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، بامداد دوشنبه و در ديدار رفت از سوپرجام باشگاه هاي اسپانيا، تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نيوكمپ ميزبان رئال مادريد و در پايان سه بر يك شكست خورد.
بارسلونا كه به نظر مي رسد هنوز در شوك جدايي «نيمار» و انتقال اين ستاره ارزشمند به پاري سن ژرمن قرار دارد، نتوانست در اين ديدار خانگي عملكرد خوبي داشته باشد.
ضعف خط دفاعي بارسلونا در كنار فرصت هاي متعددي كه مهاجمان اين تيم از دست دادند، سبب شد تا كاتالان ها در خانه خود شكست سختي را متحمل شوند.
در نيمه نخست، بازيكنان رئال مادريد با احتياط زيادي كار را دنبال كرده و به خوبي برنامه هاي تهاجمي بارسلونا را از كار انداختند.
در آغاز نيمه دوم، شرايط تغيير كرد و كهكشاني هاي مادريد عملكرد بهتري داشتند و در دقيقه 50 ارسال «مارسلو» را «جرارد پيكه» مدافع باتجربه بارسلونا به اشتباه درون دروازه تيم خودي جاي داد تا گل نخست براي مادريدي ها شكل گيرد.
در دقيقه 53، بارسلونا فرصت مناسبي براي گلزني داشت كه «دلوفئو» قدر اين موقعيت را ندانست.
در دقيقه 56 و در ضد حمله اي برق آسا، «مارسلو» توپ را به «كارواخال» رساند كه ضربه اين بازيكن در آستانه ورود به دروازه بارسلونا به زيبايي از سوي «يوردي آلبا» برگشت داده شد.
در دقيقه 58 «كريستيانو رونالدو» بهترين بازيكن جهان كه مدتي از تمرينات دور بود به جاي «كريم بنزما» به ميدان آمد تا قواي تهاجمي رئال مادريد افزايش يابد.
در دقيقه 73، براسلونا فرصتي طلايي براي گلزني به دست آورد كه «سرخيو بوسكتس» نتوانست دروازه خالي را باز كند.
در دقيقه 75 فشار حملات بارسلونا موجب شد تا «كيلور ناواس» دروازه بان رئال مادريد مرتكب خطاي پنالتي شود كه «ليونل مسي» توانست گل تساوي را به ثمر برساند.
در دقيقه 80 و در حالي كه بارسلونا حملات متعددي را طراحي مي كرد، رئالي ها توپ را در ضد حمله به «رونالدو» رساندند كه اين ستاره پرتغالي با ضربه اي مهار نشدني گل دوم تيمش را به ثمر رساند.
در دقيقه 82 «رونالدو» در محوطه جريمه بارسلونا سرنگون شد كه داور اين حركت را تمارض تشخيص داد و به اين مهاجم توانمند كارت زرد نشان داد تا ستاره رئال مادريد در كمتر از دو دقيقه با دريافت دو كارت زرد از زمين اخراج شود.
در دقيقه 90 اشتباه فاحس «لوييس سوارز» توپ را به مادريدي ها رساند تا «مارك آسنسيو» هافبك جوان رئال مادريد با شوتي فراموش نشدني سومين گل كهكشاني هاي مادريد را به نام خود ثبت كرد.
ديدار برگشت، چهارشنبه شب به ميزباني رئال مادريد و در ورزشگاه «سانتياگو برنابئو» برگزار خواهد شد تا قهرمان سوپر جام اسپانيا مشخص شود.
ورزشي**3783** شبس 1574 ** خبرنگار: امير ميرزاييان ** انتشار دهنده: محسن تهوري

سرخط اخبار ورزش