۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82625808
T T
۰ نفر
تيم ملي واليبال زنان ايران مغلوب چين تايپه شد

تهران- ايرنا- تيم ملي واليبال بانوان ايران در نخستين مسابقه خود در رقابت هاي قهرماني زنان آسيا با نتيجه سه بر يك مغلوب چين تايپه شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي فدراسيون واليبال، نوزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني زنان آسيا از امروز (چهارشنبه) به ميزباني «مانيل» پايتخت فيليپين آغاز شد و تيم ملي بانوان ايران از ساعت 12:30 به وقت محلي و ساعت 9 صبح به وقت تهران به مصاف چين تايپه رفت.
شاگردان اكرم قهرماني سرمربي تيم ملي واليبال بانوان ايران در اين ديدار سه بر يك مغلوب چين تايپه شدند كه مدال برنز بازي هاي آسيايي 2006 را در كارنامه خود دارد.
ملي پوشان ايران در ست دوم 27 بر 25 به پيروزي رسيدند، اما در ست هاي اول، سوم و چهارم به ترتيب با امتيازهاي 25 بر 15، 25 بر 17 و 25 بر 20 شكست خوردند.
مائده برهاني، فرانك بابليان، مهسا صابري، مهسا كدخدا، سودابه باقرپور، نگار كياني و مينا روستا تركيب ابتدايي تيم ملي واليبال بانوان ايران در اين بازي بود.
در ديگر ديدار هم زمان با مسابقه ايران و چين تايپه و در گروه سوم اين رقابت ها، زنان كره جنوبي سه بر صفر با امتيازهاي 25 بر 21، 25 بر 14 و 25 بر 12 نيوزيلند را از پيش رو برداشتند.
تيم ملي واليبال بانوان ايران فردا (پنج شنبه) در دومين مسابقه خود به مصاف تايلند مي رود و اين مسابقه حكم مرگ و زندگي را براي تيم ايران دارد.
بانوان ايران براي صعود به جمع هشت تيم برتر اين رقابت ها بايد تايلند را شكست دهند تا در سومين روز اميدوار به صعود به مصاف مالديو بروند.
نوزدهمين دوره از مسابقات واليبال قهرماني بانوان آسيا از 18 تا 26 مردادماه امسال در شهر «مانيل» كشور فيليپين برگزار مي شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 1293** 1584
تنظيم :محمد طاهري* انتشار:مولوي

سرخط اخبار ورزش