۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۸
کد خبر: 82619033
T T
۰ نفر
حكيم در ديدار با هيات رسانه اي ايران/ حكمت ملي نتيجه تحول طبيعي در روند سياسي است

بغداد-ايرنا- رئيس ائتلاف ملي عراق كه هفته گذشته با جدا شدن از مجلس اعلاي اسلامي ، جرياني جديد موسوم به حكمت ملي تشكيل داده ، در ديدار با هيات رسانه اي ايران، گفت كه تشكيل اين جريان سياسي جديد، نتيجه و حاصل تحولات و پيشرفت روند سياسي كشور است.

رئيس جريان جديد حكمت ملي در خصوص تشكيل اين جريان سياسي، توضيح داد كه 'حكمت ملي' در راستاي مسئوليت پذيري و آرمان هاي مردم عراق تشكيل شده است.
عمار حكيم در جريان ديدار با اعضاي هيات رسانه اي ايران كه از روز دوشنبه در بغداد بسر مي برد، همچنين از رسانه ها درخواست كرد كه از انتقال صرف اخبار عبور كرده و وارد مرحله توليد اخبار اثرگذار بر تصميم گيري ها در روند سياسي عراق شوند.
رئيس ائتلاف ملي عراق در بخش ديگري از صحبت هايش در اين ديدار، در ارتباط با پيروزي هاي عراق برتروريسم گفت، كشورش اكنون نسبت به هر كشور ديگري در برابر تروريسم ايمن و واكسينه شده ، چرا كه تروريسم بسترهاي خود را در اين كشور از دست داده است.
هيات رسانه اي ايران، شامل مسئولان رسانه اي كشورمان، در طول اقامت خود در بغداد تاكنون با نخست وزير عراق، سفير ايران در بغداد و رئيس سنديكاي روزنامه نگاران عراق، ديدار و همچنين از برخي شبكه هاي عراقي از جمله العراقيه شبكه رسمي عراق بازديد كرده است.
خاورم*4*1770*

سرخط اخبار جهان