۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۴۶
کد خبر: 82581359
T T
۰ نفر
حضور وزیر ورزش و جوانان درمراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی كشتی فرنگی درقم

قم ـ ایرنا ـ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عصر جمعه در مراسم افتتاحیه مسابقات كشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) در شهر مقدس قم حضور یافت.

به گزارش ایرنا، رقابت های سومین دوره كشتی فرنگی جام بین المللی یادگار امام(ره) از صبح امروز در سالن دو هزارنفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شد. اما مراسم افتتاحیه به صورت رسمی عصر جمعه برگزار گردید.
سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم كه علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، در سخنانی اظهار داشت: از میزبانی این مسابقات بسیار خرسندیم و بسیار تلاش خواهیم كرد تا این پیكارها به صورت شایسته و با رضایت همه تیم ها در قم برگزار شود.
در این مراسم از 'آشوك كومار' نماینده اتحادیه جهانی كشتی از كشور هندوستان و خانم' دوژا' مدرس فدراسیون جهانی كشتی از كشور ایتالیا و احمد امیرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
همچنین استاندار قم با اهدای دو بنده تیم ملی كشتی كشورمان و حسن عابدی مدیركل ورزش و جوانان استان قم با اهدای تابلو فرش از سوی هیأت كشتی استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند و در پایان كلیپی از استان سیستان و بلوچستان كه میزبان مسابقات كشتی آزاد جام یادگار امام(ره) بود، در سالن به نمایش درآمد.
مسابقات بین المللی كشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام راحل(ره) با حضور تیم هایی از 14 كشور جهان و پنج تیم از جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز شده و تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان به دیدار نهایی این مسابقات راه یافته است.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی
۰ نفر