۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶
کد خبر: 82568708
T T
۰ نفر

تلاش زيدان براي متقاعد كردن رونالدو

۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶
کد خبر: 82568708
تلاش زيدان براي متقاعد كردن رونالدو

تهران- ايرنا- براساس گزارش رسانه هاي اسپانيا، سرمربي فرانسوي رئال مادريد در تلاش است ستاره پرتغالي كهكشاني ها را براي ماندن در اين تيم متقاعد كند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از تارنماي خبري ماركا اسپانيا، انتشار اخباري در مورد تصميم كريستيانو رونالدو براي جدايي از رئال مادريد، آينده اين ستاره پرتغالي را در هاله اي از ابهام قرار دارده است. ولي زين الدين زيدان سرمربي كهكشاني ها اميدوار است بتواند اين بازيكن را براي ماندن در باشگاه اسپانيايي متقاعد كند.
ماركا نوشت: سرمربي فرانسوي رئال بعد از اطلاع از تصميم رونالدو، با اين بازيكن تصميم گرفت تا دلايل واقعي اين تصميم را جويا شود. صحبت هاي زيدان اهميت زيادي براي رونالدو دارد. او تنها فردي بود كه در فصل گذشته توانست رونالدو را به قبول كاهش زمان بازي در رئال متقاعد كند.
پيام زيدان به مهاجم رئال روشن بود. وي به رونالدو گفت كه رئال مادريد بدنبال قهرماني هاي بيشتر است و براي اهداف خود به گلزني و شخصيت قهرماني وي نياز دارد.
سرمربي رئال از تاثير اين مهاجم پرتغالي بر شاگردان خود آگاه است. آنها بسياري از موفقيت هاي خود را به اين بازيكن مديون هستند. زيدان اطمينان دارد كه اين مشكل قابل حل و فصل است.
زيدان مصمم است تسليم نشود و بازيكن شماره 7 رئال را حفظ كند. او سراسر تابستان با اين بازيكن صحبت خواهد كرد و اگر تا پايان تعطيلات مشكل برطرف نشود، در مادريد با او به گفت و گو مي نشيند.
با اين حال، زيدان هميشه گفته است كه نمي خواهد هيچ بازيكني را بر خلاف خواسته اش نگه دارد. او همچنين بازيكني را كه تعهد 100 درصد به اهداف رئال ندارد، نمي خواهد.
اين مربي تنها كسي نيست كه با مهاجم رئال تماس گرفته است. سرخيو راموس نيز براي متقاعد كردن رونالدو با او تماس گرفت. اين مدافع خود قبلا در چنين موقعيتي قرار داشت و خواستار جدايي از رئال بود، ولي در نهايت تصميم گرفت بماند و عناوين قهرماني را در اسپانيا و اروپا با رئال كسب كرد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**1210**1584
مترجم - زهرا كورهلي*انتشاردهنده:مريم مولوي

سرخط اخبار ورزش