۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴
کد خبر: 82546152
T T
۰ نفر
مدیركل موسسه توسعه(آرمان)در جنوب غرب:مشتریان منتظر خبرهای خوبی باشند

اهواز- ایرنا - مدیركل موسسه اعتباری توسعه (آرمان) منطقه جنوب غرب كشور با بیان اینكه با بانك مركزی در حال رایزنی برای حل مشكل حساب های مشتریان این موسسه هستیم، گفت: خبرهای خوبی به مشتریان خواهیم داد.

حمید رضا جهازی شنبه بیان كرد: صبح روز شنبه به همراه جمعی از سهامداران موسسه توسعه در بانك مركزی نشستی را برای حل این مشكلات تشكیل دادیم كه به زودی خبرهای خوبی را به مردم خوزستان خواهیم داد.
وی در جمع سهامداران این موسسه گفت: نشست امروز در بانك مركزی به منظور مراحل نهایی ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه، و اتصال این موسسه به سامانه شتاب بانكی و خدماتی از قبیل، بیمه،صرافی و... بود.
وی افزود: روند ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه، مراحلی دارد كه باید سپری شود كه بانك مركزی این روند را تایید كرده اما هنوز ادغام این دو موسسه در شورای پول و اعتبار تایید نشده است.
وی ادامه داد: بسته شدن حساب های مشتریان به دلیل حفظ امنیت حساب های مشتریان است كه امیدواریم در هفته جاری این موسسه با بانك مركزی به نتیجه نهایی دست یابد.
وی افزود: تجمع و اعتراض مردم در این چند روزه نیز در كاركرد و فعالیت شعبه های این موسسه تاثیر گذاشته و باعث تعطیلی بسیاری از شعبه های این موسسه در خوزستان شده است، لذا از مشتریان این موسسه تقاضا می شود كه همكاری لازم را داشته باشند تا هر چه زودتر این مشكلات برطرف شود.
جهازی گفت: از روز سه شنبه هفته گذشته شعب موسسه توسعه (آرمان) در لرستان با مشكل روبه رو شد و حساب مشتریان مسدود شد، و از روز چهارشنبه هفته گذشته، بسیاری از مشتریان این موسسه برای حل مشكل حساب خود به شعب خوزستان از جمله اندیمشك و دزفول هجوم آوردند و با توجه به اینكه مناطق این موسسه مراوده مالی - پولی با دیگر مناطق ندارند، این موسسه در خوزستان امكان ارائه خدمات به آنان را نداشت.
وی افزود:روز پنجشنبه هفته گذشته به دلیل ازدحام و تجمع مردم در مقابل شعبه های این موسسه در خوزستان شعبه ها تعطیل اعلام شد و امروز هم پس از بازگشایی مجدد شعب، به دلیل تجمع اعتراضی مردم با هماهنگی نیروی انتظامی، بسیاری از شعب استان تعطیل شدند.
این گزارش حاكیست از روز چهارشنبه مشتریان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) در خوزستان در مقابل شعب این موسسه تجمع كردند.
ازدحام و شلوغی مردم در این چند روزه به اندازه ای بود كه برخی خیابان هایی كه شعب در آن مستقر بودند بسته و یا تردد خودروها در آن با كندی انجام می شد.
بسته شدن حساب مشتریان این موسسه به دستور بانك مركزی موجب اضطراب و نگرانی مشتریان این موسسه شد و در جریان این تجمع ها شیشه برخی شعبه های این موسسه شكسته شد.
مدیریت موسسه اعتباری توسعه 2 استان خوزستان و بوشهر را پوشش می دهد كه در استان بوشهر چهار شعبه و در استان خوزستان 34 شعبه وجود دارد كه از این تعداد 14 شعبه در اهواز است.
7158 / 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

سرخط اخبار استان‌ها