۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲
کد خبر: 82519888
T T
۰ نفر
ستاد نامزدها به موارد اصلاحی برنامه‌های انتخاباتی ترتیب اثر ندهند، صداوسیما اصلاح می‌كند

تهران - ایرنا - سخنگوی كمیسیون تبلیغات انتخابات گفت: در صورتی ‌كه ستاد نامزدها به اصلاحیه‌های مدنظر این كمیسیون نسبت به برنامه‌های انتخاباتی ترتیب اثر ندهند، اصلاحیه‌های اعلامی از سوی سازمان صدا و سیما انجام می شود.

به گزارش ایرنا، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی روز یكشنبه در پاسخ به سوالی درمورد اصلاحیه مستند انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سوی صدا و سیما افزود: موارد اصلاحی در برنامه تبلیغاتی برای بخش عمده‌ای از نامزدها وجود داشته و امری عادی محسوب می شود.
وی ادامه داد: اصلاحیه برنامه مورد اشاره نیز به حكم ماده 64 قانون انتخابات ریاست جمهوری در كمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری كه فرا قوه‌ای است، همچنان كه برنامه‌های دیگر نامزدها نیز دارای اصلاحیه بود.
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص روند اصلاح برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها اظهار كرد: بر اساس روند فعلی انجام اصلاحیه‌ها بر عهده ستاد نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری است.
وی اضافه كرد: به عنوان مثال در این بین برنامه رادیویی محمد باقر قالیباف نیاز به اصلاحیه داشت كه بعد از نپذیرفتن ستاد وی مبنی بر انجام این مهم، این ستاد درخواست پخش نكردن برنامه را داشت.
به گزارش ایرنا، مستند انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با عنوان «رئیس‌جمهور روحانی» روز گذشته با حذف بخش هایی از سوی صداوسیما پخش شد.

**درخواستی از وزیر آموزش و پرورش برای فرصت پاسخگویی به كمیسیون نظارت بر تبلیغات نرسیده است
به گزارش خانه ملت، قاضی زاده هاشمی در پاسخ به سوالی درباره درخواست وزیر آموزش و پرورش از رئیس صدا و سیما برای اعطای فرصت پاسخگویی به اتهامات مطرح شده در برنامه مناظره كاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: تاكنون تقاضا و شكایتی به كمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در این خصوص ارائه نشده است و در صورت دریافت شكایت حتما موضوع بررسی خواهد شد.
سیام ** 9314**1336 تنظیم: داود توسلی**انتشار:مهرنوش خانزائی
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست