۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷
کد خبر: 82519422
T T
۰ نفر
عملكرد دولت یازدهم در حوزه سلامت موفقیت آمیز است

تهران - ایرنا - نائب رئیس انجمن جامعه جراحان ایران گفت: عملكرد دولت یازدهم در حوزه سلامت بسیار موفقیت آمیز بوده است و امیدواریم در دوره بعد هم با حضور تیم دولت تدبیر و امید، این توجهات ادامه داشته باشد.

كاظم عباسیون روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: عملكرد حوزه سلامت دولت یازدهم نسبت به هشت سال دولت گذشته بسیار موفق تر بوده است.
وی همكاری مناسب میان دولتی ها و پزشكان را دلیل اصلی موفقیت آنها بیان كرد و اظهار داشت: در این دوره دولت و پزشكان در كنار هم بودند اما در هشت سال گذشته این همكاری آن طور كه باید و شاید وجود نداشت.
وی تصریح كرد: امیدواریم با استمرار كار دولت فعلی در چهار سال آینده، همچنان حوزه سلامت مورد توجه دولتمردان باشد.
عباسیون ادامه داد: من امید دارم و مطمئن هستم و با شناختی كه از آقای روحانی دارم وی دنبال موضوع سلامت هستند و سلامت واقعا نقش اول فعالیت های دولت را خواهد داشت.
وی با بیان اینكه به طور یقین سلامت اولویت دولت یازدهم بود، اضافه كرد: البته تعیین تعرفه نیز یكی از موفقیت های این دولت در حوزه سلامت بود اما معیار قرار دادن رابطه بین پزشك و بیمار در دولت گذشته خیلی مناسب و جدی نبود.
نائب رئیس انجمن جامعه جراحان ایران گفت: خوشبختانه در چهار سال گذشته دولت روحانی آن چیزی را كه به عنوان دفترچه بیمه سلامت در اختیار مردم قرار دادند،‌ مقدمه ای برای بهتر شدن وضعیت روابط مالی بین پزشك و بیمار می شود.
وی خاطرنشان كرد: اما آرزوی ما این است اینقدر وضعیت بیمه های ما خوب باشد كه بیماران با پزشكان رابطه مالی نداشته باشند بلكه با بیمه ارتباط داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت ماه در سراسر كشور برگزار می شود.
در این دوره از انتخابات حسن روحانی، محمدباقر قالیباف، ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سیدمصطفی آقا میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا به عنوان 6 نامزدی هستند كه برای به دست آوردن كرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می كنند.
اجتمام**7268**1569
خبرنگار: مهناز بیرانوند **انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر