۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸
کد خبر: 82501552
T T
۰ نفر

رئیس مجلس ملی پاكستان با لاریجانی دیدار كرد

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸
کد خبر: 82501552
رئیس مجلس ملی پاكستان با لاریجانی دیدار كرد

تهران-ایرنا- سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاكستان پیش از ظهر امروز - شنبه- با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو كرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، روسای مجالس ایران و پاكستان در این دیدار درخصوص توسعه مناسبات دو جانبه و منطقه ای و همكاری های پارلمانی و منطقه ای گفت وگو كردند.
لاریجانی و ایاز صادق همچنین قرار است پس از این دیدار در نشست خبری مشترك به پرسش های خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ دهند.
سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاكستان و از اعضای ارشد حزب حاكم این كشور(مسلم لیگ نواز) روز گذشته - جمعه- به همراه یك هیات پارلمانی رهسپار تهران شد.
سفر رئیس مجلس ملی پاكستان به ایران بنا به دعوت رسمی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سفر آذر ماه سال 1393 وی به اسلام آباد، انجام شده است.
ایاز صادق پس از ورود به تهران، برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) سفری چند ساعته به شهر مقدس قم داشت.
وی در سفر به تهران قرار است همچنین با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و برخی دیگر از مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو كند.
رئیس مجلس ملی پاكستان پیش از دیدار با لاریجانی با علاءالدین بروجردی رئیس كمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو كرد.
سردار ایاز صادق عصر یكشنبه برای انجام سفری سیاحتی، تهران را به مقصد اصفهان ترك می كند، وی در مدت اقامت یك روزه خود در اصفهان، ضمن ملاقات با استاندار اصفهان در ضیافت شام وی حضور می كند.
وی پس از اصفهان عصر دوشنبه همزمان با شب عید مبعث، سفر زیارتی به مشهد مقدس خواهد داشت . وی در مدت اقامت یك روزه خود در مشهد مقدس، با استاندار خراسان رضوی نیز ملاقات خواهد كرد.
رئیس مجلس ملی پاكستان عصر سه شنبه، مشهدمقدس را به مقصد كشورش ترك خواهد كرد.
سیام**9121**1336 خبرنگار: سمیه لاری** انتشار: مهرنوش خانزائی
۰ نفر