۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱:۳۳
کد خبر: 82492012
T T
۰ نفر
نگاهي به ديدارهاي نمايندگان خوزستان در هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال

اهواز _ ايرنا _ تيم فولاد خوزستان در هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال ايران برابر نفت تهران به دنبال هفتمين پيروزي اين فصل خود به ميدان مي رود.

به گزارش ايرنا تيم‌هاي فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران در ديداري از هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور در ورزشگاه تختي تهران و در جدال تيم‌هاي هشتم و يازدهم جدول به مصاف يكديگر مي‌روند.
فولاد خوزستان و نفت تهران در بيست و پنجمين روز فروردين ماه در حالي به ميزباني نفت تهران برابر يكديگر صف‌آرايي مي‌كنند كه دو تيم در جدول رده‌بندي فاصله‌اي سه امتيازي با يكديگر دارند.
در يك سوي ميدان نفتي تهران براي كسب سهميه آسيايي تلاش مي كند و در طرف مقابل فولاد خوزستان كه شانس كسب سهميه را از دست رفته مي داند تلاش مي كند جايگاه خود را در جدول بهبود دهد و از خطر سقوط به ليگ دسته يك فرار كند كه اين موضوع حساسيت بازي را دو چندان مي كند و سه امتياز اين ديدار براي هر دو تيم حياتي است.
فولاد خوزستان در بيست و شش هفته سپري شده از بازي‌هاي ليگ برتر، 6 پيروزي، 13تساوي و 7 باخت كسب كرده و با 31 امتياز تيم رده يازدهم جدول رده‌بندي ليگ برتر محسوب مي‌شود اما نفت تهران با كسب 8 برد، 10 تساوي و 8 باخت از ديدارهاي قبل، با احتساب 34 امتياز در مكان هشتم جدول جاي گرفته است.
ديدار بين دو تيم فولاد خوزستان و نفت تهران در دور رفت مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور با برتري 4 بر 2 فولادي ها به پايان رسيد. ساسان انصاري مهاجم 13 گله سرخ پوشان در آن بازي هتريك كرد.
تيم صنعت نفت آبادان ديگر نماينده استان در اين هفته ميزبان تيم سياه جامگان خواهد بود كه در اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور نتايج درخشاني كسب نكرده است و براي سقوط نكردن به ليگ پايين تر مي جنگد.
پيروزي زردپوشان آباداني در اين مسابقه مي‌تواند شاگردان فيروز كريمي را به ماندن در ليگ اميدوارتر كند و با خيال راحت تري به كار خود ادامه دهند اگرچه تيم سياه جامگان نيز كه تنها شانس ماندن در ليگ را كسب امتياز از طلايي پوشان مي داند به راحتي تسليم صنعت نفت نخواهد شد.
ديدار رفت بين دو تيم صنعت نفت آبادان و سياه جامگان در مشهد با برتري يك بر صفر آباداني ها به پايان رسيده بود حال بايد برزيلي هاي ايران در خانه چه نتيجه اي برابر حريف تيره پوش خود كسب خواهند كرد.
استقلال خوزستان نماينده ديگر خوزستان كه هفته قبل برابر سياه جامگان در عين ناباوري تن به شكست داد در اين هفته ميزبان سايپا البرز است و براي كسب عنوان چهارمي جدول تلاش مي كند.
آبي پوشان خوزستاني كه اين روزها در جام قهرمانان آسيا انگيزه به مراتب بالايي دارند و عملكرد درخشاني به نمايش گذاشته اند، در صدد نهمين شكست تيم سايپا هستند.
استقلال خوزستان در نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام خليج‌فارس از 11 بازي خود 8 برد، 9 تساوي و 9 شكست كسب كرده اند اما در سوي مقابل تيم سايپا در نيم فصل دوم 6 برد، 10 تساوي و 10 باخت به دست آورده اند.
شاگردان پورموسوي در ديدار رفت با نتيجه 2 بر صفر از سد ياران حسين فردي عبور كردند و در حال حاضر با كسب 33 امتياز در جايگاه دهم جدول قرار دارند همچنين تيم سايپا البرز با 28 امتياز در رده سيزدهم جاي گرفته است.

ديدار تيم هاي خوزستاني در ليگ برتر:
جمعه 25 فروردين:
فولاد خوزستان _ نفت تهران(ورزشگاه تختي تهران/ ساعت 18)
صنعت نفت آبادان _ سياه جامگان( ورزشگاه تختي آبادان/ ساعت 18)
شنبه 26 فروردين :
استقلال خوزستان _ سايپا البرز ( ورزشگاه غدير اهواز / ساعت 18)
6064
خبرنگار: محمد شاكري ** انتشار دهنده: محسن بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها