۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸
کد خبر: 82487557
T T
۰ نفر
تظاهر كنندگان مخالف دولت ونزوئلا به مقر دیوان عالی دركاراكاس حمله كردند

مادرید- ایرنا- ده ها تن از معترضان مخالف دولت مادرو در ونزوئلا با سنگ و بمب هخای آتش زا به مقر اداره جرایی دادگاه دیوان عالی حمله كردند.

به گزارش ایرنا ، دیوان عالی‌ در این رابطه در صفحه توییتر خود نوشت؛ یك گروه خرابكار با چوب و سنگ به این ساختمان كه در ناحیه چاكائو در منطقه شهری كاراكاس واقع است، حمله كردند .
در این توییت آمده است كه مهاجمان، بخشی از مبلمان را به آتش كشیده و شیشه پنجره ها و نرده های ورودی اصلی‌ ساختمان را شكستند.
به گفته مقام های كاراكاس، در نتیجه این آتش سوزی، به شعبه بانك استانی كه در این مقر واقع است نیز آسیب رسید.
از سوی دیگر ، نیروهای امنیتی در جریان این اعتراضات همچنان به استقرار خود در نقاط مختلف شهر برای جلوگیری از تظاهرات ها پرداختند .
اعضای مخالف دولت در این رابطه ، از سركوبی های خشونت آمیز به دست پلیس و گارد ملی‌ كه از گاز های اشك آور برای متفرق كردن معترضان علیه آنچه كه مخالفان دولت یك دیكتاتوری اعمال شده از سوی «نیكلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا قلمداد می‌ كنند ، انتقاد كردند .
بر اساس گزارشات ارائه شده از سوی «رامون موچاچو» شهردار چاكائو ، در جریان درگیری ها بین نیروهای امنیتی و معترضان ، 17 تظاهركننده مجروح شدند .
این سومین تظاهرات مخالفان در هفته اخیر بود .در تظاهرات های روز سه شنبه و پنجشنبه ، نیروهای امنیتی به سوی تظاهركنندگان تیرهای ساچمه ای و گاز اشك آور پرتاب كرده و سعی‌ كردند آنها را با كامیون های آب پاش متفرق كنند.
اروپام *5*491**1908

سرخط اخبار جهان