عید ایرانی با کالای ایرانی؛

خرید کالای وطنی نیازمند ارتقای بهره وری و کیفیت در تولید محصول است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ملی بهره وری ایران می گوید که ترغیب مردم برای خرید کالای تولید داخل نیازمند تلاش تولیدگران برای ارتقای بهره وری و کیفیت تولیدات است.

«رویا طباطبایی یزدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: بهره وری و کیفیت دو بال توسعه و پیشرفت هر کشور هستند و نمی توان با تولید محصولات بی کیفیت و ضعیف، به پیشرفت دست یافت.
وی، با یادآوری اینکه ارتقای کیفیت، ارتباط مستقیمی با افزایش بهره وری دارد، گفت: اگر کیفیت محصول به سطح مورد نظر برسد، مصرف کننده نیز به خرید آن ترغیب می شود.
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران یادآور شد: اگر تولیدگران ایرانی خواهان تمایل مردم به خرید کالاهای وطنی هستند، باید تولید کالای با کیفیت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
طباطبابی یزدی، حمایت از تولید داخل را سیاست همه کشورها برای رسیدن به رشد پایدار و ایجاد اشتغال برشمرد و اظهار داشت: در حال حاضر 'نشان تجاری' - برند- بسیاری از محصولات ایرانی در داخل و خارج شناخته شده است و با تولیدات مشابه خارجی از نظر کیفیت برابری می کند ، در این مورد می توان به برندهای معروف ایرانی در زمینه محصولات غذایی، لوازم خانگی و انواع چینی آلات اشاره کرد.

**تحقق 90 درصدی برنامه های بهره وری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی
رئیس سازمان بهره وری ایران، درباره میزان پیشرفت اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه بهره وری نیز به ایرنا گفت: سازمان بهره وری ،برنامه ای تحت عنوان «چرخه مدیریت بهبود بهره وری در 10 بنگاه اقتصادی» را در دستور کار دارد که به خوبی در دست اجراست و تاکنون 90 درصد از اهداف آن محقق شده است.
طباطبایی یزدی اظهار داشت: اجرای این برنامه تا پایان آذر ماه 96 ادامه دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**2025*1579*خبرنگار: لیلا جودی**انتشار:مرضیه فاتحی

انتهای پیام /*

باشگاه مخاطبان ایرنا

برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.
فرستنده *
پست الکترونیک
کد امنیتی
ارسال یادداشت ارسال