۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۲۳
کد خبر: 82465711
T T
۰ نفر

116 مصدوم حوادث چهارشنبه سوري در كرمانشاه

۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۲۳
کد خبر: 82465711
116 مصدوم حوادث چهارشنبه سوري در كرمانشاه

كرمانشاه- ايرنا- مسوول روابط عمومي فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه از مصدوميت 116تن براثر حوادث چهارشنبه آخر سال در اين استان خبر داد و گفت: براثر اين حوادث مورد فوتي در استان نداشته ايم.

اكبر آزادي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين تعداد مصدوم 93نفر مربوط به شهر كرمانشاه و 23نفر نيز مربوط به ساير شهرستان هاي استان است.
وي اين آمار را نهايي اعلام كرد و گفت: آمار مصدومان مربوط به عصر روز سه شنبه تا قبل از ظهر چهارشنبه است.
آزادي اضافه كرد :چهار نفر از مصدومان چهارشنبه آخر سال در كرمانشاه به صورت سرپايي در محل درمان شدند و مابقي به بيمارستان هاي امام خميني، طالقاني، امام رضا، حضرت معصومه، شهدا و امام حسين منتقل شدند.
وي به تفكيك آمار مصدومان در شهرستان هاي استان اشاره كرد و گفت: در پاوه و اسلام آباد غرب هر كدام چهار تن، در گيلانغرب، صحنه و كنگاور هر كدام يك تن، در جوانرود پنج تن، در سرپل ذهاب سه تن و در سنقر نيز چهار تن مصدوم به مراكز درماني منتقل شدند.
وي حداقل سن مصدومان اين حوادث را 2 سال و حداكثر سن آنها را 70سال اعلام كرد.
به گفته او براثر اين حوادث دست يكي از مصدومان قطع و چشم يكي نيز آسيب ديده و به تخليه چشم منجر شده است.
مسوول روابط عمومي فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه درادامه به تمهيدات اورژانس 115در چهارشنبه آخر سال اشاره كرد و گفت: آمادگي 340 نفر از نيروها در سطح استان، استقرار 30 دستگاه آمبولانس در استان، استقرار سه دستگاه موتولانس، پويش نه به مواد محترقه خطرناك به احترام شهداي آتش نشان و حفظ سلامتي خود، آماده باش بيمارستان طالقاني و امام خميني (ره) و افزايش تعداد نيروهاي واحد كنترل و اتاق عمليات بحران را از جمله اين تمهيدات ذكر كرد.
براثر حواد چهارشنبه آخر سال در سال 94 نيز 106تن در استان كرمانشاه مصدوم شدند.
استان كرمانشاه با 14شهرستان حدود 2ميليون تن جمعيت دارد.
3033/ 1354
خبرنگار:فرزاد نويدي ** انتشار دهنده : پروانه اماني
۰ نفر