۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۳۶
کد خبر: 82452025
T T
۰ نفر

حمله 2 دانش آموز به سرايدار مدرسه اي در رودسر گيلان

۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۳۶
کد خبر: 82452025
حمله 2 دانش آموز به سرايدار مدرسه اي در رودسر گيلان

لاهيجان - ايرنا - حمله 2 دانش آموز به سرايدار و مسئول باشگاه فرهنگي مدرسه نمونه دولتي چمران شهرستان رودسر در شرق استان گيلان، او را روانه بيمارستان كرد.

جواد جهانشاهي 31 ساله سرايدار و مسئول باشگاه فرهنگي مدرسه نمونه دولتي چمران رودسر ساعت 10 و 45 دقيقه سه شنبه شب هفته گذشته درحال قفل كردن در باشگاه مدرسه مورد حمله 2 دانش آموز حدود 13ساله با چاقو قرار گرفت.
اين 2 دانش آموز كه از دانش آموزان شيفت صبح اين مدرسه بودند، در يك حمله از پيش طراحي شده و با تجهيز خود به سلاح سرد، زماني كه باشگاه تعطيل شده بود وارد محوطه مدرسه مي شوند و با صدا كردن مسئول باشگاه، با چاقو به او حمله ور مي شوند و با ضربات پي در پي چاقو و خونريزي شديد وي بيهوش مي شود.
پس از اين حمله، مصدوم بلافاصله توسط همسرش به بيمارستان شهيد انصاري رودسر منتقل و پس از درمان هاي اوليه، در همان ساعات بامداد، به بيمارستان 22 آبان لاهيجان انتقال مي يابد و در ساعت يك و نيم بامداد، مورد عمل جراحي قرار مي گيرد.
اين بيمار در ملاقات عصر شنبه خبرنگار ايرنا در لاهيجان قادر به گفت و گو نبود اما ليلا نورداد همسرش گفت: در زمان حاضر قادر به صحبت كردن نيست و با سرم تغذيه مي شود و زمان ترخيص او نيز هنوز مشخص نشده است.
وي ادامه داد: اين 2 دانش آموز پس مجروح كردن سرايدار مدرسه و در شرايطي كه امدادگران تلاش مي كردند جان مجروح را نجات دهند، اقدام به آتش زدن راهرو مدرسه و سوراخ كردن مخزن شوفاژ گازوئيل و شعله ور شدن بخشي از مدرسه شدند كه با اطلاع به موقع و تلاش عوامل آتش نشاني حريق اطفا شد .
نورداد با بيان اينكه هيچ سابقه درگيري و اختلافي بين اين 2 دانش آموز با همسرش وجود نداشته، گفت كه امروز شنبه شكايتي تنظيم و به كلانتري تسليم شده و 2 دانش آموز نيز دستگير شده اند.
رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودسر نيز در پاسخ به پيگيري هاي خبرنگار ايرنا با توضيح اينكه موضوع در دست پيگيري و رسيدگي است گفت كه علت اين حمله تاكنون مشخص نشده است .
وي از ارائه توضيحاتي بيشتر در اين زمينه خودداري كرد.
شهرستان رودسر در 75 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشاردهنده: عباسعلي نقي يان
6029/2007
۰ نفر