۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
کد خبر: 82415569
T T
۰ نفر

یك بام و دو هوا در تیم فوتبال پدیده خراسان

۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
کد خبر: 82415569
یك بام و دو هوا در تیم فوتبال پدیده خراسان

مشهد- ایرنا- نتایج تیم های قعرنشین در لیگ و نتایج ضعیف تیم های پدیده و سیاه جامگان در هفته اخیر باعث به وجود آمدن شرایط بحرانی برای نمایندگان خراسان در لیگ برتر فوتبال شده است.

به گزارش ایرنا، مشكلات جدی در باشگاه پدیده شرایط خاصی را برای این تیم در هفته اخیر ایجاد كرده است؛ تیمی كه همراه با گسترش فولاد بیشترین تساوی را در لیگ برتر دارد در هفته اخیر امتیازهای بسیاری را از دست داده است.
24 گل خورده در لیگ برتر نیز نشان می دهد كه خط دفاعی این تیم نتوانسته به خوبی به وظایف خود عمل كند و بعد از برد مقابل ماشین سازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر، تیم پدیده خراسان 71 روز است كه طعم پیروزی را نچشیده است.
هرچند كه هفته گذشته خبری مبنی بر انعقاد قرارداد باشگاه پدیده با پرویز مظلومی در رسانه ها منتشر شد اما ساعاتی بعد حامد واعظ زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه پدیده این موضوع را رد كرده و گفته بود كه با مكاتبه ای كه با فدراسیون فوتبال انجام شده، ثبت قرارداد مظلومی بی اثر شده است.
وی در ادامه گفته بود: محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی پدیده باقی ادامه كار می دهد و هادی برگی زر نیز از مدیرعاملی پدیده بركنار و جواد وطنخواه سرپرستی این باشگاه را عهده دار شده است.
نتایج ضعیفی كه تیم پدیده در مدت اخیر گرفته بسیاری را به این باور رسانده كه این تیم نیازمند یك شوك در حوزه كادر فنی است؛ هرچند به نظر می رسد هیات مدیره این باشگاه به ادامه همكاری با محمدرضا مهاجری علاقه مند است و ترجیح می دهد به این مربی فرصت بیشتری بدهد تا بتواند نتایج ضعیف هفته های گذشته را جبران كند.
به وجود آمدن یك جو رسانه ای باعث شده هم كسانی كه علاقه مند به ادامه همكاری با سرمربی فعلی پدیده هستند و هم آن ها كه نسبت به ادامه همكاری با مهاجری انتقادات ویژه ای دارند نتوانند مسائل فنی را به صورت دقیق بررسی كنند.

*مدیرعامل شركت پدیده اسیر بازی شده است
محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از شكست تیمش برابر استقلال خوزستان گفته بود: مدیرعامل اسبق بدون اینكه توانش را داشته باشد خود را مربی معرفی می كند و من برای پرویز مظلومی متاسفم كه وقتی من در فرودگاه هستم با مدیرعامل پدیده عكس یادگاری می گیرد.
وی با اشاره به اینكه شوشتری، مدیرعامل شركت پدیده اسیر بازی شده است، خاطرنشان كرد: آقای برگی زر شما كه نمی توانی یك سرمربی را تغییر دهی چرا فضای رسانه ای ایجاد می كنی؟ این افراد می خواهند پدیده را نابود كرده و به آن ضربه بزنند.
سرمربی پدیده در حالی این موضوعات را مطرح می كند كه نتایج ضعیف این تیم را به گردن افرادی دیگر انداخته و مدعی است اگر شرایط مساعد شود پدیده جزو هشت تیم برتر لیگ قرار می گیرد!

* هر تغییری در باشگاه پدیده باید با هماهنگی دادستانی انجام شود
معاون دادستان مشهد نیز در همین رابطه گفته است كه باشگاه پدیده قسمتی از شركت پدیده است و هر تغییری كه قرار باشد در باشگاه پدیده روی دهد باید در ستاد تدبیر خراسان رضوی بررسی و اجازه آن به مدیرعامل داده شود كه هنوز این اتفاق نیفتاده است.
قاضی حسن حیدری تصریح كرد: مطمئنا تغییراتی را در باشگاه پدیده خواهیم داشت اما پیش از آن باید در جلسات به جمع بندی و همفكری برسیم و پس از آن اطلاع رسانی خواهیم كرد.
در هفته گذشته نیز برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پدیده در اظهار نظرهایی از عدم تمایل خود به انعقاد قرارداد با پرویز مظلومی سخن گفته بودند.

* رویكرد ما قانونی است
هادی برگی زر نیز در همین رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: مدیرعامل شركت پدیده شاندیز در خصوص تغییرات رخ داده اظهار نظر كرده كه از وجاهت قانونی برخوردار است و اصرار دوستان مبنی بر به وجود آوردن جو رسانه ای به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
مدیرعامل باشگاه پدیده تصریح كرد: برخی از دوستان كه در فضای مجازی و رسانه ها موضوعاتی را طرح می كنند باید آگاه باشند كه قطعا آخرتی وجود دارد و پاسخ همه تهمت ها در آن دنیا از آن ها گرفته می شود.

* تصمیمات برگی زر قانونی است
مدیرعامل شركت پدیده نیز در خصوص مسائلی كه اخیرا در خصوص تیم فوتبال پدیده منتشر شده گفت: تصمیمات آقای برگی زر صحیح بوده و دارای اعتبار قانونی است.
محسن شوشتری در مورد اخباری كه در خصوص تیم فوتبال پدیده در شبكه های خبری و مجازی و رسانه ها مطرح شده تصریح كرد: برای انجام تغییرات در هیات مدیره نامه هایی دریافت شده و از آنجا كه در خصوص اعمال آن از مراجع قانونی ذی ربط استعلام شده و تاكنون پاسخی دریافت نشده، لذا هیات مدیره و آقای هادی برگی زر به عنوان مدیرعامل قانونی در اداره ثبت شركت ها از اعتبار لازم برخوردار هستند.
وی ادامه داد: هرگونه تصمیم، اعمال نظر و مكاتبه غیر از مراتب فوق تا قبل از ثبت قانونی وجاهتی ندارد و بر این اساس تصمیمات برگی زر صحیح بوده و دارای اعتبار قانونی است.

*اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی در تغییرات كادر فنی باشگاه پدیده دخالت نمی كند
معاون توسعه اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: اداره كل در خصوص تغییرات رخ داده در حوزه فنی به هیچ عنوان اظهار نظر نمی كند و این موضوع را كاملا به باشگاه محول كرده است.
هوشنگ ولی پور گفت: این رویكردی است كه در خصوص دیگر تیم های لیگ برتری نیز اتخاذ شده و هرگونه تغییرات درون باشگاه انجام می شود.
وی همچنین تصریح كرد: در روزهای آتی یقینا مشكلات باشگاه پدیده حل می شود و مسئولان باشگاه و استان به یك توافق كلی در این خصوص خواهند رسید.
پیگیری های خبرنگار ایرنا حكایت از آن دارد كه استاندار خراسان رضوی برای حل و فصل مشكلات پدیده ورود پیدا كرده است و قرار است جلسه ای در این خصوص با حضور مدیران باشگاه و مدیران اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شود.
آنچه در شرایط فعلی بیش از همه زمان ها باید مد نظر قرار بگیرد این است كه بهتر است در كوتاه ترین زمان ممكن آرامش به كادر فنی و بازیكنان این تیم برگردد تا شاید این تیم بتواند در هفته های پایانی به شرایط ایده آل خود برگردد.
تیم فوتبال پدیده پنجشنبه 21 بهمن ماه در چهارچوب هفته بیست و یكم لیگ برتر فوتبال به مصاف فولاد خوزستان می رود.
این تیم هم اكنون با 19 امیتاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132

سرخط اخبار ورزش