۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۳۱
کد خبر: 82409043
T T
۰ نفر
مقام عراقی: درباره فرود هواپیمای آمریكایی در مناطق تحت اشغال داعش ساكت نخواهیم ماند

بغداد – ایرنا – حسن سالم رییس جناح صادقون و عضو كمیسیون امنیتی پارلمان عراق تاكید كرد: در مورد فرود هواپیمای نظامی آمریكا در مناطق تحت اشغال داعش ساكت نخواهیم ماند.

سالم دوشنبه شب در گفت وگو با السومریة نیوز، گفت: این هواپیما نظامی آمریكایی حامل كمك های غذایی و تسلیحاتی برای گروه تروریستی داعش در منطقه الجزیره در نزدیكی روستای السلام بود و ماموریت داشت تا برخی از تروریست ها و سركرده های داعش را از منطقه به نقطه دیگری ببرد.(در خبر از هواپیما یاد شده است، اما احتمال دارد بالگرد باشد)
وی افزود: كتائب حزب الله عراق به طور مستند نقض تمامیت ارضی عراق توسط آمریكا و همكاری آمریكایی ها با تروریست ها را ثبت و ضبط كرده و ما اجازه نخواهیم داد تا خون شهدایمان هدر برود.
از سوی دیگر ستار الغانم نماینده جناح بدر در پارلمان عراق نیز از فرود آمدن بالگرد شینوك آمریكایی در منطقه الجزیره در نزدیكی صلاح الدین خبر داد كه در اختیار داعش قرار دارد.
آمریكا برای شعله ور نگه داشتن آتش جنگ در كشورهای عربی و اسلامی همواره از گروه تروریستی داعش حمایت می كند و در این راستا تاكنون هواپیماها و بالگردهای آمریكایی بارها از هوا برای تروریست ها محموله های غذایی و نظامی پرت كردند.
خاورم *5*1487*1990*1275
مترجم : قاسم غضبانپور*انتشار دهنده: مجید جعفری
۰ نفر