۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۱
کد خبر: 82406912
T T
۰ نفر
پزشكی قانونی:هویت 4آتش نشان دیگرحادثه پلاسكو شناسایی شد

تهران-ایرنا- مدیركل پزشكی قانونی استان تهران اعلام كرد: با انجام معاینات تخصصی پیكرشناسی و آزمایش های DNA توسط متخصصین پزشكی قانونی و ژنتیك، هویت 4 آتش نشان شهید دیگرحادثه پلاسكو شناسایی شد و جمع آتش نشانان شناسایی شده به 16 نفر رسید.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان پزشكی قانونی كشور، دكتر مسعود قادی پاشا اسامی شهدای آتش نشان را به شرح زیر اعلام كرد:
- ناصر مهرورز
- محسن قدیان
- علیرضا سفی زاده
- حامد هوایی

با اعلام 4 هویت جدید، جمع شهدای آتش نشان شناسایی شده به 16 نفر رسید. همچنین به جز آتش نشانان، تا كنون هویت 4 شهروند نیز شناسایی و توسط پزشكی قانونی اعلام شده است.

شهدای آتش‌نشان كه پیش از این هویت آنها شناسایی شده بود:
1. بهنام میرزاخانی
2. علی امینی
3. فریدون علی‌تبار
4. علی مستوفی
5. حسین حسین زاده
6. محمد آقایی قادرلو
7. حسین سلطانی
8. رضا نظری
9. مجتبی كوهی
10. امیر حسین داداشی
11. محسن روحانی
12. رضا شفیعی اینچه

سایر شهروندان:
1. حیدر پهلوانی
2. جواد حسینقلی زاده
3. محمود محسنی
4. حبیب شادی
30 دی ماه سال جاری، ساختمان 52 ساله پلاسكو فروریخت. تا كنون هویت 16 تن از افراد فوت شده در آوار این ساختمان شناسایی شدند كه چهار نفر آنها شهروند و 12 نفر آتش‌نشان بودند. فردا مراسم تشیع شهدای آتش‌نشان با حضور مردم در مصلی امام خمینی برگزار می شود.
رییس جمهوری روز گذشته (شنبه) 10 نفر عضو هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه ساختمان پلاسكو را در حكمی با عنوان 'هیات ویژه گزارش ملّی بررسی حادثه ساختمان پلاسكو' با حضور شخصیت های خبره و علمی منصوب كرد تا ابعاد مختلف این ماجرا را بررسی و گزارش كنند.
اجتمام ** 9132** 1569
دریافت كننده: فرزانه سلامت بخش ** انتشار: علی حبیبی
۰ نفر