کد خبر: 82380969 (5768052) | تاریخ خبر: 20/10/1395 | ساعت: 18:24|
نسخه چاپی | ارسال به دوستان

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک قزوین

غیر رقابتی بودن تولیدات داخلی یکی از مشکلات برندسازی پوشاک اسلامی است

قزوین- ایرنا- رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک قزوین گفت: بالا بودن قیمت تمام شده در تولید پوشاک، یکی از مشکلات اساسی در زمینه برندسازی و ترویج فرهنگ پوشاک اسلامی است.

به گزارش ایرنا، محمدباقر گرامی پور روز دوشنبه در جلسه ترویج فرهنگ حجاب، عفاف، مد و لباس در حوزه اصناف، افزود: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در استان باید همه دستگاههای و تشکل های بخش خصوصی نگاه حمایتی داشته باشند.
وی حمایت نشدن از تولید پوشاک اسلامی ایرانی را زمینه ای برای تسخیر بازار توسط عرضه کنندگان پوشاک خارجی با طرح های نامناسب و مغایر با فرهنگ اسلامی دانست و ارائه الگوها و طرح های داخلی را یکی از ضرورت های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد.
گرامی پور، جلوگیری از ورود کالای خارجی و قاچاق را یکی از موثرترین اقدامات حمایتی از کالاهای تولید داخل و همراستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: باید ابتدا مجاری ورود را ببندیم و بعد در سطح بازار اقدامات نظارتی را اعمال کنیم .
وی تصریح کرد: بخشی از مردم برای خرید پوشاک مارک و برند رغبت و اقبال نشان می دهند و این تقاضا باعث ورود کالای خارجی خارجی با فرهنگ بیگانه می شود.
گرامی پور خاطرنشان کرد: برای ترویج پوشاک اسلامی باید ضمن ارتقای کیفیت تولید و حفظ زیبایی در طراحی، باید همه بخش ها با هم هماهنگ باشند تا یک اتفاق مبارک رقم بخورد.
7389/ 6128 * خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی

انتهای پیام /*

باشگاه مخاطبان ایرنا

برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.
فرستنده: *  
پست الکترونیک:
نظر:
ارسال یادداشت:
 
کد امنیتی
ارسال