۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵
کد خبر: 82375350
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتبال پيكان تهران: فساد در فوتبال فراگير شده است

تهران - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال پيكان تهران گفت: فساد در فوتبال فراگير شده است و امروز دانش برخورد با فساد كهنه شده و پاسخگوي نيازها نيست.

مجيد جلالي روز پنجشنبه در حاشيه نشست هم انديشي راهكارهاي پيش بيني مبارزه با فساد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در اين نشست درباره مسائل قانوني، فرهنگي، اقتصادي با رويكر مقابله با فساد مباحثي مطرح شد.
وي در پاسخ به پرسشي درباره اينكه در سال‌هاي اخير به موضوع فساد در فوتبال اشاره شده ولي قوه قضائيه با اين مساله برخورد نكرده است؟ گفت: شايد موضوعاتي كه تاكنون دراين زمينه مطرح شده است مستند نبوده زيرا مرجع قانوني براساس اسناد آن را بررسي مي كند.
سرمربي پيكان در ادامه اظهار داشت: گردش مالي در فوتبال زياد بوده و ممكن است اين اتفاق بيفتد. بايد با فساد بطور بنيادي برخورد كرد، صرف گرفتن چند نفر و متهم كردن آنها به فساد درست نيست.
رئيس كانون مربيان فوتبال گفت: به نظر مي رسد كه فساد در فوتبال فراگير است. از سويي دانش برخورد با فساد كهنه بوده كه با جريمه كردن، محروميت و برگزاري رقابت ها بدون حضور تماشاگران نمي توان با فساد مبارزه كرد.
نشست هم انديشي راهكارهاي پيش بيني مبارزه با فساد با حضور مربيان، پيشكسوتان و مسئولان فدراسيون فوتبال در آكادمي ملي فوتبال و پشت درهاي بسته در حال برگزاري است.
ورزشي**9250**9129
خبرنگار: مهدي رهبرانتشاردهنده:علي خورسندي

سرخط اخبار ورزش