روابط عمومی معاونت اجرایی رییس جمهوری:شریعتمداری از رسانه ای ترین اعضای دولت است

تهران - ایرنا - مسوول روابط عمومی معاونت اجرایی رییس جمهوری در یادداشتی با عنوان ' معاون اجرایی رئیس جمهور واقعا رسانه گریز است؟ ' که روز دوشنبه در کانال اطلاع رسانی این معاونت بازنشر شد، از محمد شریعتمداری به عنوان یکی از رسانه ای ترین اعضای دولت تدبیر و امید نام برد.

به گزارش ایرنا از کانال اطلاع رسانی معاونت اجرایی ریاست جمهوری، متن کامل یادداشت امیر مقدم به شرح زیر است:
برای پاسخ به این سئوال واکاوای حضور رسانه ای محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور کشورمان که با یک جست و جوی ساده در جست وجوگرهای اینترنتی امکان پذیر است نه تنها درست نبودن این اتهام را روشن می کند که اتفاقا می تواند بالعکس این موضوع را ثابت کند.
بدون تردید او یکی از رسانه ای ترین اعضای دولت تدبیر وامید است بطور مئال از ابتدای دولت یازدهم بطور میانگین هر ماه دو سفر استانی و در مجموع 27 سفر انجام شده است. حضور معاون اجرایی رییس جمهور بعنوان مقام عالی که سفرهای استانی در حوزه مسئولیت او است، در برنامه زنده سیمای استانی همه استان ها، حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه حداقل 5 برنامه ای که یک روز قبل از هر سفر برگزار می شود، ده ها حضور برنامه ریزی شده و غیر برنامه ریزی شده در جمع خبرنگاران در حاشیه و متن دیگر برنامه های متنوع و متعدد همچون همایش ها و افتتاح ها، نیز دیگر سفرهایی که به عنوان پیگیری مصوبات، افتتاح یا بازدید پروژه ها از ابتدای تصدی مسئولیت معاونت اجرایی داشته اند، گواه روشنی بر این ادعا ست.
اتفاقا، پیرامون آنچه در حوزه معاونت اجرایی اتفاق افتاده و در جریان است، بیشترین شفاف سازی و اطلاع رسانی صورت گرفته، تا انجا که موضوعی از موضوعات متنوع حوزه معاونت از ابهام برخوردار نبوده است، مگر اینکه کسی حضور رسانه ای را بمعنی ورود به مباحث سیاسی چالش برانگیز و به تعبیر رهبری، دامن زدن به تنش های بی حاصل سیاسی بپندارند و ترجمه کنند. و از آن در صدد پل زدن به رویا و منویات خود باشد، که اساسا چنین انتظاری از محمد شریعتمداری با توجه به شهرت ایشان به اعتدال و میانه روی حتی از نقطه نظر کسانی که از منظر سلیقه سیاسی خود به دولت نقد دارند، عجیب و قابل تامل است.
از اصولگرایانی که در فضای سیاسی و رسانه ای ایشان را اصولگراتر از خود و تا اصلاح طلبانی که اصلاح طلبی ایشان را الگو خوانده اند، بر بعضی ویژگی های اخلاقی و مدیریتی ایشان اجماع و اتفاق نظر دارند.
خدمت رسانی واقعی و برداشتن بار از دوش دولت و مردم، نیز نه تنها نیاز به حضور رسانه ای به معنی هیاهو و شلوغ کاری ندارد و شخص آقای شریعتمداری به درستی با آن مخالف هستند که بر عکس در فضایی آرام قابل تحقق است ؛ به این معنی که برای اهل انصاف و آگاهی، ملموس و مشهود است. مگر اینکه همان کسانی که از رسانه ای بودن تعبیر خاص خود را دارند، کار کردن را نیز متناسب با رفتار پوپولیستی شبیه آنچه در گذشته جاری بود تعریف کنند. که تنها در این صورت میتوان عملکرد معاون اجرایی رییس جمهور را ندید.
همچون عملکرد ایشان در پیوند با سفرهای استانی، جلسات متعدد پیرامونی اش، نشست هم اندیشی با اهالی هر استان ، جلسات توسعه و سرمایه گذاران هر استان که هریک به خودی خود منشا آثار فراوان برای استان های مختلف بوده و تفاوت اساسی سفرهای استانی دولت یازدهم با آنچه در گذشته اتفاق می افتاد را رقم زده است.
محمد شریعتمداری رسانه ای است مگر اینکه کسی تصمیم داشته باشد حضورش در رسانه ها را نادیده بگیرد.
سیام**6084**1449*تنظیم:امیر خان زاده*انتشار:امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

باشگاه مخاطبان ایرنا

برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.
فرستنده *
پست الکترونیک
کد امنیتی
ارسال یادداشت ارسال