۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۶
کد خبر: 82313360
T T
۰ نفر
شورای مشاركت های زنان مجمع خیرین سلامت در سراسر كشور راه اندازی می شود

تهران- ایرنا- معاون مشاركت های مردمی مجمع خیرین سلامت كشور با بیان اینكه بانوان ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه توسعه و ترویج اقدامات خیرخواهانه دارند، گفت: شورای مشاركت های زنان مجمع خیرین سلامت در سراسر كشور راه اندازی می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از مجمع خیرین سلامت كشور، سید محمد طباطبایی افزود: شورای مشاركت های مردمی زنان در دفتر مركزی مجمع خیرین سلامت راه اندازی شده است و در تمام استان های كشور نیز راه اندازی می شود.
همچنین وی از راه اندازی شورای مشاركت های زنان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت و ریاست دانشگاه علوم پزشكی استان خبر داد و گفت: این شورا در راستای جلب مشاركت های مردمی در حوزه بانوان اقدام می كند و در اولین گام بعد از تعیین خانم حیدریان به عنوان رئیس شورای مشاركت های زنان، قطعه زمینی برای استقرار اورژانس از سوی ایشان به نیابت از پدر مرحومشان در اختیار دانشگاه علوم پزشكی قرار می گیرد.
معاون مشاركت های مردمی مجمع خیرین سلامت كشور با اشاره به اینكه دبیر كل مجمع خیرین سلامت نیز همواره بر استفاده از ظرفیت های بانوان در راستای اقدامات تاكید دارند، گفت: توانمندی های بانوان در این حوزه فراتر از انتظار بوده و تجربه ثابت می كند تلاش های بانوان می تواند منشاء اثرات بسیار خوبی باشد .
اجتمام**3229**1449
تنظیم: حنانه شفیعی**انتشار: امیر كاردان راد
۰ نفر