۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶
کد خبر: 82310877
T T
۰ نفر
580 صندوق خرد روستایی زنان توسط صندوق كارآفرین امید ایجاد شد

تبریز- ایرنا- معاون اعتبارات صندوق كارآفرین امید گفت: در راستای اشتغال زنان روستایی تشكیل 600 صندوق خرد زنان روستایی در كشور توسط این صندوق هدفگذاری شده كه تا كنون 580 صندوق راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا سعیدی روز چهارشنبه در نشست مشترك كمیته راهبردی و كارگروه توسعه روستایی و عضایری استان با محوریت اقتصاد مقاومتی افزود: از سال 93 تاكنون در آذربایجان شرقی از مجموع یكهزار میلیارد ریال اعتبار پرداختی این استان نزدیك به 400 میلیارد ریال به روستاییان اختصاص یافته است.
وی اظهار كرد: امیدواریم بتوانیم از طریق این صندوق ها تسهیلات مورد نیاز روستاییان را به موقع و بدون نیاز به تضمین های معمول در بانك ها پرداخت كنیم.
سعیدی با اشاره به اینكه به دنبال دریافت مجوزهای قانونی برای ایجاد صندوق های محصول هستیم، گفت: ایجاد صندوق ها می تواند كمك موثری برای روستاییان و تولیدكنندگان محصولات كشاورزی باشد.
وی اضافه كرد: با ایجاد صندوق های محصول كشاورزان، می توانند به دور از ضوابط سخت بانكی با مشاركت خود تولیدكنندگان از تسهیلات بموقع استفاده كنند.
معاون اعتبارات صندوق كارآفرین امید افزود: سال گذشته 22 طرح مشاركتی و غیرمشاركتی به صندوق معرفی شد كه از این تعداد سه طرح در حوزه های مشاركتی بوده است.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518

سرخط اخبار اقتصاد