۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۳۱
کد خبر: 82303902
T T
۰ نفر

برخورد 2 موتورسيكلت در يزد 2 كشته برجا گذاشت

۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۳۱
کد خبر: 82303902
برخورد 2 موتورسيكلت در يزد 2 كشته برجا گذاشت

يزد - ايرنا- فرمانده پليس راه استان يزد گفت: حادثه برخورد 2 دستگاه موتورسيكلت عصر امروز (جمعه) در يزد 2 كشته برجا گذاشت.

سرهنگ ناصر مظفري عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه در نزديكي پارك كوهستان در مسير شهرستان تفت اتفاق افتاد كه بر اثر برخورد 2 موتورسيكلت يك سرنشين در دم كشته شده و دومي نيز بخاطر شدت جراحات در يكي از بيمارستان ها فوت شده است.
فرمانده پليس راه استان يزد علت اين حادثه را حركت خلاف جهت سرنشين يكي از موتورسيكلت ها عنوان كرد و افزود: خبر برخورد 2 موتورسيكلت با ميني بوس كه در برخي شبكه هاي اجتماعي و سايت ها آمده بي اساس است.
وي ادامه داد: با توجه به تردد زياد وسايل نقليه در روزهاي تعطيل در مسير تفت و مهريز، عدم رعايت مقررات از سوي برخي رانندگان باعث حوادث رانندگي در اين محورها مي شود.
رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان يزد نيز از فوت 2 سرنشين موتورسيكلت در تصادف عصر امروز در يزد خبرداد و گفت: با اعلام وقوع اين حادثه پرسنل اورژانس به سرعت در محل حادثه حاضر و اقدامات درماني را براي مصدومان اين حادثه انجام دادند .
دكتر احمد دهقان در گفت و گو با به ايرنا افزود: 2 مجروح اين حادثه نيز به بيمارستان هاي شهيد رهمنون و شهيد بهشتي يزد متقل شدند كه حال يكي از مصدومان اين حادثه وخيم گزارش شده است.
در يك هفته اخير حدود 35 شهروند استان يزد در حوادث رانندگي جان خود را از دست دادند كه 28 نفر آنان جانباختگان واژگوني اتوبوس زائران كربلا بودند.
2088/ 7536/ 6014/ خبرنگاران كاظم سبحان زاده و كبري دانشي دهج ** انتشار: كاظم شاملو*

سرخط اخبار استان‌ها