۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۹:۴۹
کد خبر: 82293949
T T
۰ نفر
نوشاد عالمیان در جمع یكصد پینگ پنگ باز برتر جهان

تهران - ایرنا - فدراسیون بین المللی پینگ پنگ رده بندی ماه نوامبر (آبان - آذر) را اعلام كرد كه براساس آن «نوشاد عالمیان» ورزشكار المپیكی ایران با 5 پله صعود نسبت به ماه قبل در رده 98 جهان قرار گرفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون پینگ پنگ، در این رده بندی نیما عالمیان از رده 124 به 118 و ندا شهسواری از رده 301 به 276 ارتقا یافتند.
نیما عالمیان و ندا شهسواری نیز دیگر نمایندگان ایران در بازی های المپیك 2016 ریو بودند.
فدراسیون پینگ پنگ در این خصوص اعلام كرد: برنامه ریزی راهبردی، بهره گیری صحیح از منابع مالی و حضور در میادین بین المللی موجب ارتقای نسبتا همسان اكثریت ورزشكاران در هر دو بخش مردان و زنان در تمامی رده های سنی شده است.
از شاخصه های این ارتقا می توان در بخش بزرگسالان به ارتقای نوشاد عالمیان و ندا شهسواری و همچنین در بخش پسران و دختران جوان به ارتقای امیر حسین هدایی و امین احمدیان ، شیما صفایی ، هلیا اصغری اشاره كرد.
این درحالیست كه قطعا حضور در مسابقات اتریش و سوئد و همچنین برنامه ریزی برای حضور بانوان در یكی از میادین پیش رو موجب بازگشت بعضی دیگر از ورزشكاران خبره همچون محمدرضا اخلاق پسند، افشین نوروزی، میدیا لطف الله نسبی و مریم صامت به رده بندی (رنكینگ) جهانی می شود.
ورزشی**1067**1446 **دریافت كننده: رضا رمضانی ** انتشار
دهنده : حمیدی

سرخط اخبار ورزش