۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲
کد خبر: 82269457
T T
۰ نفر
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس: بخش عمده بدهی یك هزار میلیارد ریالی باشگاه مربوط به مالیات است

تهران – ایرنا - عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بدهی های این باشگاه را رقمی معادل یك هزار میلیارد ریال عنوان و تاكید كرد كه بخش عمده ای از این بدهی مربوط به مالیات است .

«حمید رضا گرشاسبی » روز دوشنبه در حاشیه همایش پیاده روی كاركنان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس،افزود: در حال حاضر پرسپولیس مشكلی ندارد و در بحث حامی مالی با مسئله ای روبرو نیست. تنها مشكل پیش روی این باشگاه موضوع تبلیغات محیطی سامانه هواداری 3090 است.
وی گفت: خوشبختانه روز گذشت به همین منظور جلسه ای با حضور رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، علی اكبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد كه در آن به توافقاتی برای حل این موضوع رسیدیم.
همچنین طبق هماهنگی های انجام شده تبلیغات سامانه هواداری3090 با همكاری صدا و سیما به مانند گذشته اجرا می شود و در حال حاضر مهدی تاج پیگیر این موضوع است.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره احضار علیرضا بیرانوند دروازه بان اول سرخپوشان به دادگاه گفت: در این باره اطلاع ندارم. اگرهم چنین مواردی درباره بازیكنان تیم مطرح باشد به باشگاه اعلام می شود اما هنوز اطلاعی داده نشده است.
گرشاسبی در عین حال اضافه كرد: بهتر است برخی رسانه ها و علاقه مندان به مسائل حاشیه ای نپردازند تا پرسپولیس سیرصعودی خود را دنبال كند.
وی افزود: همه باشگاه های فوتبال در اوج شكوفایی با حاشیه های مختلفی درگیر هستند. اما تیم پرسپولیس با كمك هیات مدیره و سرپرست باشگاه جلوی هر گونه حاشیه ها راگرفته و می گیرد تا تیم در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد.
مدیركل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان درباره بدهی باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی های سنگینی از گذشته بوده و همچنان وجود دارد. اما با مدیریت صحیح موفق شدیم بخشی از بدهی ها را به صورت توافقی حل كرده و برخی دیگر از آن را برای جلوگیری از مسدود شدن حساب های باشگاه، پرداخت كنیم.
گرشاسبی در ادامه گفت: عمده بدهی های باشگاه مربوط به مالیات است. این باشگاه در گذشته بیش از یك هزار میلیارد ریال بدهی داشته است كه در دو سال اخیر این رقم را به كمتر از این میزان رسیده است.
همایش پیاده روی كاركنان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضورمحمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاونان این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی در جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.
هفته تربیت بدنی از امروز دوشنبه 26 مهرماه آغاز شده و تا دوم آبان ادامه داد.
ورزشی(2) * 9250* 9029* 1701
خبرنگار: گلی سفید زاده * انتشار دهنده: حمید قدیمی
۰ نفر