۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۰۶
کد خبر: 82262435
T T
۰ نفر
تمهيدات ترافيكي تاسوعا و عاشوراي حسيني در قزوين اعلام شد

قزوين - ايرنا - سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت: با توجه به حركت دسته جات عزاداري در ماه محرم، تمهيدات ويژه ترافيكي با همكاري پليس راهور در مسير حركت عزاداران حسيني اعمال مي شود.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين، سعيد جهانگيري فرد، افزود: با توجه به فرارسيدن ماه محرم و ايام سوگواري اباعبدالله الحسين (ع) تمهيدات ويژه ترافيكي به منظور تسهيل در كار دسته جات عزاداري و شروع فعاليت هيات ها انديشيده شده است.
وي ادامه داد: در اين راستا با همكاري پليس راهور محدوديت هاي ترافيكي ويژه در روزهاي پيش رو و در مسيرها و محدوده هايي كه مسير حركت دسته جات عزاداري است، اعمال مي شود.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين يادآور شد: بر اين اساس، محدوديت هاي ترافيكي در خيابان هاي شهدا(سپه)، شهيد انصاري، راه آهن، سلامگاه و تمام خيابان هاي منتهي به ميدان آزادي اعمال تا عزاداران حسيني در ترددهاي خود با مشكلي روبرو نشوند.
جهانگيري فرد اضافه كرد: از شهروندان تقاضا مي شود به منظور كاهش حجم بار ترافيكي معابر سطح شهر، به ويژه محدوده هايي كه مسير حركت دسته جات عزاداري است، از وسايل نقليه عمومي و دوچرخه براي تردد استفاده كنند.
وي در پايان افزود: اميدواريم با همكاري پليس راهور و شهروندان شاهد جريان روان ترافيكي در محدوده هاي مسير حركت دسته جات عزاداري ها باشيم.
7389/8054*خبرنگار: نسرين رحيمي/انتشار دهنده: رضا اسدي

سرخط اخبار استان‌ها