۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷
کد خبر: 82247896
T T
۰ نفر
امكان زیارت نیابتی حرم مطهر رضوی از طریق شبكه های اجتماعی فراهم شد

مشهد- ایرنا- 'سامانه هوشمند زیارت نیابتی' حرم مطهر امام رضا(ع) در شبكه های اجتماعی از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی راه اندازی شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با هدف تسهیل و ترویج زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) از راه دور سامانه ای در شبكه اجتماعی تلگرام راه اندازی شد تا عاشقان و دلدادگان به ساحت آن حضرت بتوانند از اقصی‌ نقاط جهان حرم ملائك پاسبان رضوی را زیارت كنند.
حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: این سامانه همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز بكار كرد و به منظور گرامیداشت یاد شهیدان نخستین زیارتها از طریق این شبكه به نام شهدای دفاع مقدس انجام می شود.
وی ادامه داد: افراد پس از عضویت در آدرس تلگرامی telegram.me/HaramRazavi_Bot گزینه 'نیابت می‌ دهم' را انتخاب می كنند سپس برای آنها یك شناسه در نظر گرفته می شود و پس از آنكه از طرف آنان زیارت نیابتی انجام گرفت پیامی به منظور انجام شدن زیارت برای آنهان ارسال می شود.
معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: وقتی زیارت نیابتی توسط فرد انجام می شود همزمان با پیغام اتمام زیارت نیابتی عكسی از روضه منوره در همان لحظه برای مخاطب ارسال می شود.
وی افزود: خادمان فرهنگی امام رضا(ع) نیز در هر شبانه روز یك بار از طرف همه كاربران نائب الزیاره می شوند.
خبرنگار : میترا عبداللهی**منتشركننده: حسین كریم زاده
7489/1858
۰ نفر