۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۶:۴۳
کد خبر: 82217623
T T
۰ نفر
رویدادهایی كه روز پانزدهم شهریور در استان مركزی خبری می شوند

اراك - ایرنا - سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست كشور به استان مركزی و حضور هیات سرمایه گذار بلژیكی در اراك از جمله رویدادهای خبری است كه خبرنگاران و عكاسان این استان در روز دوشنبه نسبت به پوشش خبری آن اقدام می كنند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست كشور در روز دوشنبه به مناسبت ارزیابی مسائل زیست محیطی استان مركزی پیش از سفر كاروان تدبیر و امید به این خطه به اراك سفر كرده است.
نشست بررسی پیشرفت برنامه عمل حفاظت از محیط زیست و بهبود محیط زیست استان مركزی در ساعت ۹ صبح در سالن غدیر استانداری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كلانشهر اراك درساعت ۱۲ در محل بیت و نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان، اعضای اتاق فكر محیط زیست استان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان مركزیدر ساعت ۱۵در سالن غدیر استانداری، برنامه های این سفر یك روزه است.
حضور هیات سرمایه گذار بلژیكی در اراك نیز از دیگر رخدادهای خبری امروز اراك است كه توسط خبرنگاران و عكاسان خبری می شود.
استقبال در شهرك صنعتی خیرآباد شماره 3 در ساعت 9 صبح، بازدید از محل احداث طرح نیروگاه 500 مگاواتی شركت آلومینیم سازی ایران در شهرك صنعتی خیرآباد، بازدید از ایرالكو و مذاكره برای احداث نیروگاه مذكور در ساعت 10 صبح، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب اراك و مذاكره برای توسعه آن در ساعت 12 و نشست با معاون استاندار مركزی در حوزه برنامه ریزی در خصوص طرح های سرمایه گذاری آب و برق استان در ساعت 15 در طبقه چهارم استانداری از برنامه های این هیات بلژیكی است.
برگزاری نشست بررسی چالش ها و مسائل حوزه زنان در قالب طرح پژوهشی سند جامع بهبود و ارتقا وضعیت زنان استان نیز در ساعت ۸:۳۰ در طبقه اول استانداری مركزی برگزار می شود.
برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی كلانشهر اراك در عصر روز دوشنبه در این نهاد از دیگر برنامه های خبری است كه انجام می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شركت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33663330 و 33664925 به خبرنگاران ایرنا در مركز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33662220 ارسال كنند.
مشروح این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، امروز بر روی سایت ایرنا استان به آدرس http://www.irna.ir/markazi منتشر خواهد شد.
7114/6013

سرخط اخبار استان‌ها